Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI
Większość organizacji zareagowało powściągliwie na nienaturalną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak użyć jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Producenta te, stanowiące niespełna procent wszystkich obfitych przedsiębiorstw, są obecnie liderami produktywności w swoich branżach. Stosują udoskonalone modele biznesowe, podejmują adekwatniejsze decyzje, wydajniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi, a także dyktują wyższe ceny.
Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna interesujących spostrzeżeń, opisów strategii i najkorzystniejszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, aby wprowadzić ich markę na wyższy poziom użycia AI.
Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni użyć tę technikę w swej firmie, to nienaturalna inteligencja w biznesie demonstruje, jak to robią najlepsi, oraz proponuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa.
To fascynujące spojrzenie na przełomowe marki zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI.
„Większość organizacji nie docenia możliwości sztucznej inteligencji. Każdy, kto chce się dowiedzieć, jak ją użyć jako transformujący czynnik w biznesie, powinien przeczytać tę książkę".
̶Prof. Marco Iansiti, kierownik Katedry Zarządzania im. Davida Sarnoffa w Harvard Business School
„sztuczna inteligencja jest obecnie technologią o największym przystępnym potencjale transformacyjnym. Największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej zadziorną eksploatację. sztuczna inteligencja w biznesie wyśmienicie przedstawia, jak wydobyć z AI maksymalną wartość".
̶Piyush Gupta, dyrektor generalny DBS Group
Thomas H. Davenport – profesor zwyczajny, kierownik Katedry Informatyki i Zarządzania Babson College, profesor wizytujący Saïd Business School przy Uniwersytecie Oksfordzkim, pracownik naukowy Inicjatywy dla Gospodarki Cyfrowej MIT, starszy doradca w firmie Deloitte Analytics. Autor dwóch bestsellerów: Inteligencja analityczna w biznesiei Big Data at Work.
Nitin Mittal – dyrektor w firmie Deloitte Consulting, w której kieruje działem Rozwoju Strategicznego sztucznej Inteligencji na Stany Zjednoczone oraz zarządza portfelem Globalnej Strategii Doradczej, Analiz, Fuzji i Przejęć (Global Consulting Strategy, Analytics and M&A). Laureat nagrody „Innowator AI Roku" 2019, wręczanej podczas Szczytu nienaturalnej Inteligencji w Nowym Jorku.