Zaufaj swoim talentom, bądź z nich dumny i zacznij je w pełni wykorzystywać!
Marcus Buckingham zapoczątkował nowy sposób patrzenia na swoje silne strony, który szeroką falą rozlał się po świecie – od firm prywatnych po organizacje rządowe i edukacyjne. Zrodził się między innymi z sukcesu takich bestsellerów autora jak Po pierwsze: złam wszelkie zasady i teraz odkryj swoje silne strony.
Buckingham odpowiada na kluczowe pytanie: jak wykorzystać swych talentów, żeby osiągnąć sukces?
Z tej książki dowiesz się:
• dlaczego w pracy nie chodzi tylko o to, w czym jesteś dobry, a w czym kiepski,
• jak korzystnie określić swoje potężne strony,
• co robić, by coraz więcej czasu poświęcać na zadania, które cię rozwijają, a coraz mniej na te, które zmniejszają twoją skuteczność,
• jak w rozmowie z szefem i współpracownikami podkreślać swoje talenty i nie sprawiać wrażenia, że się chwalisz.
To książka, która otworzy przed tobą i twoją firmą świeże i niezbadane jeszcze obszary. Odkryj swoje mocne strony i rozwiń skrzydła.
Wykorzystaj swoje silne strony to nadzwyczaj praktyczny poradnik dla każdego menedżera, który chce zbudować zespół osiągający doskonałe wyniki. Absolutna rewolucja w podejściu do rozwoju pracowników i zespołów. Marcus Buckingham w niezwykle skrupulatny sposób przedstawia, jak w sześć tygodni – wykonując sześć prostych kroków – stanowczo rozszerzyć swoją motywację i podnieść sprawność własnych działań. Dajeprecyzyjne wskazówki, jak ukierunkować swoje otoczenie na mistrzostwo. Tę książkę polecam każdemu, kto chce z wyjątkowo prawidłowego stać się wybitny. Wojciech Herra, mówca, trener, specjalizuje się w rozszerzaniu sprawności sprzedaży
MARCUS BUCKINGHAM poprzez 17 lat pracował w Instytucie Gallupa, w którym zajmował się badaniem tego, co podkreśla najkorzystniejszych liderów i znakomicie działające przedsiębiorstwa, przyczynił się też do opracowania Testu Gallupa. Wyniki tych badań zainspirowały go do napisania książek Po pierwsze: złam wszelkie zasady oraz dzisiaj odkryj swoje silne strony, które stały się bestsellerami. Jego sylwetkę prezentujeno w „New York Timesie" oraz w „Fortune", „Business Week" i „Fast Company". Aktualnie prowadzi własną producenta konsultingowo-szkoleniową pomagającą identyfikować i rozwijać talenty.