Alianse marketingowe Nieoczywiste
Alianse marketingowe Nieoczywiste
Alianse marketingowe Nieoczywiste
Biznes, ekonomia Nieoczywiste

Alianse marketingowe Nieoczywiste

58,65 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 58,65 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów on-line w bazie danych Docero aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Alianse marketingowe Nieoczywiste Nieoczywiste z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 58,65 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 58,65 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Nieoczywiste
  • 9788363391782
  • miękka
  • Andrzej Sznajder
  • Nieoczywiste
  • 248
  • 2020

Opis Alianse marketingowe Nieoczywiste

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą prędko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku.

Zaprezentowano na dodatek przypadki ich użycia w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych poprzez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: parametry aliansów marketingowych, ich warianty i przyczyny rozwoju, zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich sprawności i sprawności oraz koncepcją aliansu jako projektu, tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, alianse marketingowe różnorodnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.

Publikacja jest asygnowana typowo dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Alianse marketingowe Nieoczywiste
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Nieoczywiste
ISBN 9788363391782
Oprawa miękka
Autor Andrzej Sznajder
Wydawnictwo Nieoczywiste
Ilość stron 248
Rok wydania 2020
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 58,65 zł
Najwyższa cena 58,65 zł
W bazie od 23.05.2019
Data aktualizacji 15.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala na ocenę wartości produktu na przestrzeni czasu.

Obecnie nie posiadamy danych archiwalnych cenowych dla produktu Alianse marketingowe Nieoczywiste. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Daj znać innym, co o nim sądzisz.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Prezentowane poniżej ceny dla produktu Alianse marketingowe Nieoczywiste Nieoczywiste nie wliczają w siebie wydatków związanych z przesyłką. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Co kilka / kilkanaście minut odbywa się aktualizacja katalogu propozycji.

  • Alianse marketingowe Nieoczywiste (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Alianse marketingowe Nieoczywiste Sklep on-line
    ★★★★★
    58,65 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Nieoczywiste

Produkty powiązane

Nieoczywiste Strategia korporacji
Nieoczywiste
Alianse marketingowe Nieoczywiste
Nieoczywiste
Marketing sportu 2.0
Nieoczywiste

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Nlp w biznesie Helion
Helion
...