Marketing sportu 2.0
Marketing sportu 2.0
Marketing sportu 2.0
Biznes, ekonomia Nieoczywiste

Marketing sportu 2.0

39,51 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 39,51 zł

Przeszukaliśmy wiele internetowych sklepów w bazie aby odszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Marketing sportu 2.0 Nieoczywiste z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 39,51 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 39,51 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Nieoczywiste
  • 9788366402584
  • miękka
  • Andrzej Sznajder
  • Nieoczywiste
  • 252
  • 2021

Opis Marketing sportu 2.0


Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu" i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie" w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W działalności naukowej i dydaktyczno-szkoleniowej zajmuje się problematyką marketingu. Koncentruje się na aktualnych trendach w marketingu i zarządzaniu, takich jak marketing międzynarodowy, alianse marketingowe, technologie informacyjno-komunikacyjne w marketingu i zarządzaniu oraz marketing sportu. Autor i współautor ponad 20 książek na te tematy, w tym innowacyjnych książek o marketingu sportu, sponsoringu sportu i o nowych technologiach w marketingu. Jest członkiem zespołu redakcyjnego czasopisma „Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics".
Współpracuje z przeróżnymi organizacjami sportowymi, był członkiem Zespołu Analiz Polskiego Związku Piłki Nożnej, pierwszego w polskim sporcie banku danych, uczestniczył w pracach Komisji Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Wydziału Marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Jest ekspertem w dziedzinie marketingu sportu, był jednym z ekspertów przy pozyskaniu sponsora tytularnego poprzez Stadion Narodowy. Jest członkiem kapituły Rankingu 50 najistotniej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie.

Książka autorstwa pana Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. Temat już powstała,pokazuje ujęcie rodzime, polskie, co jest niezwykle ważne dla czytelnika. Bardzo się cieszę, że mogłem przeczytać tę publikację zanim pojawiła się na rynku. Gratuluje Autorowi pomysłu i całej koncepcji monografii. Jest to bez wątpienia wartościowa publikacja, jakiej brakowało na polskim rynku wydawniczym.
Prof. Dr hab. Grzegorz Mazurek rektor Akademii Leona Koźmińskiego

Stwierdzam,podana mi do recenzji wydawniczej monografia jest opracowaniem prekursorskim i oryginalnym. Jest napisana przystępnym językiem, opatrzona licznymi przykładami, wyjątkowo aktualnymi. Jej lektura powoduje, że czytelnik posiądzie szeroką wiedzę z zakresu użycia najnowszych osiągnięć ITC w sporcie. O ile mi wiadomo, nie ma jak dotąd takich, zwartych, kompleksowych opracowań polskojęzycznych na naszym rynku wydawniczym. Należy spodziewać się, że książka ta spotka się z szerokim zainteresowaniem czytelników, którymi mogą być jednocześnie praktycy, zajmujący się zarządzaniem i marketingiem w sferze sportu, jak i studenci kształcący się na studiach pierwszego albo drugiego stopnia.
Dr hab. Zygmunt Waśkowski prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Tytuł Marketing sportu 2.0 Autor Andrzej Sznajder Wydawnictwo NIEOCZYWISTE EAN 9788366402584 ISBN 9788366402584 Kategoria Poradniki\Sport ilość stron 252 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing sportu 2.0
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Nieoczywiste
ISBN 9788366402584
Oprawa miękka
Autor Andrzej Sznajder
Wydawnictwo Nieoczywiste
Ilość stron 252
Rok wydania 2021
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 39,51 zł
Najwyższa cena 39,51 zł
W bazie od 24.06.2021
Data aktualizacji 15.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala Ci podejmować świadome decyzje o zakupie.

Nie udało się zebrać historycznych informacji cenowych dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Wyślij swoją recenzję produktu.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla Marketing sportu 2.0 Nieoczywiste, pokazanych na poniższej liście, nie uwzględniono możliwych kosztów dostarczenia towaru. Podczas wyboru miejsca zakupu, zapoznaj się z reputacją sklepu i rozważ dodatkowy koszt związany z przesyłką. Lista sklepów z ofertami jest odświeżana co kilka - kilkanaście minut.

  • Marketing sportu 2.0 (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Marketing sportu 2.0 Sklep on-line
    ★★★★★
    39,51 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Nieoczywiste

Produkty powiązane

Nieoczywiste Strategia korporacji
Nieoczywiste
Alianse marketingowe Nieoczywiste
Nieoczywiste
Marketing sportu 2.0
Nieoczywiste

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Nlp w biznesie Helion
Helion
...