Czy marka może jednocześnie mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej albo o społecznym biznesie, lecz czy ta tendencja się utrzyma, czy to tylko chwilowa moda? Czy trzeba poznać mechanizmy konwencjonalnej przedsiębiorczości zanim rzucimy się w wir przedsiębiorczości społecznej? Gdzie działać, aby najlepiej pomóc? Jak zbudować swoją karierę tak, aby na poziomie jednostki zmaksymalizować oddziaływanie społeczne? Jesteśmy przekonani, iż te pytania odnoszą się do pokolenia poszukującego sensu, wyników i niezależności.
Nasza książka jest swego rodzaju odpowiedzią, będąc owocem spotkań z przedsiębiorcami społecznymi, a także współpracy z najróżniejszymi „zaangażowanymi” menedżerami w obfitych firmach. Nie aspirujemy do tego, aby wyczerpująco odpowiedzieć na powyższe pytania.
Próbujemy raczej dostarczyć solidne przykłady działań przedsiębiorców, którzy wprowadzają innowacje z korzyścią dla społeczeństwa po to, by pokazać, że każdy może zostać inicjatorem zmian. Niewielu młodych ludzi kwestionuje dominujące modele ekonomiczne, a jeszcze mniej przechodzi do działania.
Tą książką chcielibyśmy ich do tego zachęcić. Autorzy Tytuł Przedsiębiorcy którzy zmieniają świat Autorzy Matthieu Dardaillon, Jonas Guyot Wydawnictwo NIEOCZYWISTE EAN 9788363391669 ISBN 9788363391669 Kategoria Biografia\Dokument liczba stron 325 Format 10.5x17x1.5 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.29 kg