„Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów, a także nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich aktywnego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady ergonomiczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w znacznej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu, stwarzając silną dialogiczność, przejawiającą się w ciągłej zamianie ról nadawcy i odbiorcy. Wypełnianie poprzez internautów różnorodnego typu witryn społecznościowych treścią nie tylko tworzy konkretne repozytorium wiedzy, lecz pozwala także na tworzenie nowych jakości w komunikowaniu. Książka skierowana jest do badaczy mediów, humanistów zainteresowanych nowoczesnymi typami komunikacji oraz specjalistów e-marketingu i e-PR, którzy chcieliby w sposób bardziej świadomy wykorzystywać social media do celów biznesowych. Książka powinna zainteresować też wszystkich tych, którzy z ciekawością przyglądają się kierunkom ewolucji współczesnego społeczeństwa.
Wojciech Gustowski – redaktor naczelny wydawnictwa Novae Res, absolwent Filologii Polskiej Uniwersytetu Gdańskiego, Public Relations i Marketingu Partnerskiego Wyższej Szkoły Bankowej oraz Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Studiował literaturoznawstwo na Studiach Doktoranckich UG, gdzie wykładał edytorstwo multimedialne. Autor publikacji poświęconych problematyce mediów społecznościowych jako nowego kanału komunikacji społecznej i marketingowej.
darmowy fragment: