Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego Novae res
Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego Novae res
Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego Novae res
Audiobooki Novae Res

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego Novae res

16,96 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 16,96 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów online w naszej bazie aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego Novae res Novae Res z kategorii audiobooki kupisz w cenie 16,96 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 16,96 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Novae Res
  • 9788380831629
  • Ewelina Masiarz
  • Novae Res
  • 63
  • 2016

Opis Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego Novae res

Jak rozszerzyć sprawność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, lecz by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w chwili wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy? Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi? Na ile social media są nadal social? Autorka, pokazując różne metody, ukazuje, jak można umiejętnie użyć ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki"…
Tytuł Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego Autor Ewelina Masiarz Język polski Wydawnictwo Novae Res ISBN 978-83-8083-162-9 Rok wydania 2016 ilość stron 63 Format mobi, epub

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego Novae res
Kategoria Audiobooki
Marka Novae Res
ISBN 9788380831629
Autor Ewelina Masiarz
Wydawnictwo Novae Res
Ilość stron 63
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 16,96 zł
Najwyższa cena 16,96 zł
W bazie od 26.01.2017
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia zmian cen pozwala Ci podejmować mądre decyzje zakupowe.

Nie udało się pobrać archiwalnych informacji na temat cen dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Daj nam znać, co o nim sądzisz.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

W cenach propozycji dla Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego Novae res Novae Res, prezentowanych na poniższej liście, nie uwzględniono możliwych kosztów dostarczenia towaru. Zanim dokonsz zakupu, zorientuj się w renomie sklepu i pamiętaj o możliwości ujawnienia kosztów zwiążanych z dostawą. Katalog sklepów z ofertami jest stale aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka - kilkanaście minut.

  • Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego Novae res (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego Novae res Sklep on-line
    ★★★★★
    16,96 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Novae Res

Produkty powiązane

Ciemnokrąg Novae res
Novae Res
Szamanki w wielkim mieście
Novae Res
Córka ognia i krwi
Novae Res
Novae res Uwięziony w mroku
Novae Res

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...