Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście,na dodatek w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie.
Tymczasem tak jak w życiu starczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane poprzez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― jednakowo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię poprzez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, iż dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami!
Justyna Bakalarska - Stankiewicz - ekspertka w zakresie content marketingu. Dziennikarka, wykładowczyni i certyfikowana trenerka. Autorka ksiażki „Marketing wartości". Związana od lat z takimi uczelniami jak Collegium Civitas i SWPS, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. Publikowała w Polska The Times, Socialpress.pl i Brief, w którym pełniła także funkcję zastępcy redaktora naczelnego oraz w Marketer+, w którym była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na takich wydarzeniach, jak m.in. FORUM IAB, Marketing Progress, Kongres Online Marketing czy Social Media Czwartki. Aktualnie prowadzi własną markę specjalizującą się w content marketingu i komunikacji marketingowej.
Tymczasem tak jak w życiu starczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane poprzez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― jednakowo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię poprzez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, iż dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami!
Justyna Bakalarska - Stankiewicz - ekspertka w zakresie content marketingu. Dziennikarka, wykładowczyni i certyfikowana trenerka. Autorka ksiażki „Marketing wartości". Związana od lat z takimi uczelniami jak Collegium Civitas i SWPS, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. Publikowała w Polska The Times, Socialpress.pl i Brief, w którym pełniła także funkcję zastępcy redaktora naczelnego oraz w Marketer+, w którym była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na takich wydarzeniach, jak m.in. FORUM IAB, Marketing Progress, Kongres Online Marketing czy Social Media Czwartki. Aktualnie prowadzi własną markę specjalizującą się w content marketingu i komunikacji marketingowej.
Tytuł Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Autor Justyna Bakalarska-Stankiewicz Wydawnictwo One Press EAN 9788328387973 ISBN 9788328387973 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\E-biznes ilość stron 160 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1