Na czym należy bazować, by pisać naprawdę produktywne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem efektywny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on najczęściej sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób interesujący dla odbiorcy.
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, aby zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w adekwatny sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu towaru lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta oraz czym wyróżniają się poszczególne jego warianty. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze atrybuty korzystnego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać optymalny kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów stworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, aby zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w adekwatny sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu towaru lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta oraz czym wyróżniają się poszczególne jego warianty. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze atrybuty korzystnego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać optymalny kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów stworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
Tytuł Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców Autor Norbert Oruba Wydawnictwo One Press EAN 9788383223773 ISBN 9788383223773 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 216 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 1