Copywriting. trafiaj słowem w umysły odbiorców One press
Copywriting. trafiaj słowem w umysły odbiorców One press
Copywriting. trafiaj słowem w umysły odbiorców One press
Biznes, ekonomia One press

Copywriting. trafiaj słowem w umysły odbiorców One press

od
31,59 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 31,59 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów online w naszej bazie danych aby wyszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Copywriting. trafiaj słowem w umysły odbiorców One press One press z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 31,59 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 31,59 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press
  • 9788383223773
  • Oruba Norbert

Opis Copywriting. trafiaj słowem w umysły odbiorców One press

Na czym należy bazować, by pisać naprawdę produktywne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem efektywny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on najczęściej sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób interesujący dla odbiorcy.

Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, aby zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w adekwatny sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu towaru lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta oraz czym wyróżniają się poszczególne jego warianty. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze atrybuty korzystnego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać optymalny kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów stworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
Tytuł Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców Autor Norbert Oruba Wydawnictwo One Press EAN 9788383223773 ISBN 9788383223773 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 216 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 1

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Copywriting. trafiaj słowem w umysły odbiorców One press
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One press
ISBN 9788383223773
Autor Oruba Norbert
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 31,59 zł
Najwyższa cena 32,49 zł
W bazie od 24.03.2023
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala na obserwację wartości towaru na przestrzeni czasu.

Obecnie nie posiadamy danych historycznych dotyczących cen dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym klientom.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Przedstawione poniżej ceny dla produktu Copywriting. trafiaj słowem w umysły odbiorców One press One press nie wliczają w siebie kosztów związanych z przesyłką. Przed dokonaniem wyboru, zorientuj się w prestiżu firmy i pamiętaj o możliwości pojawienia się innych kosztów. Lista propozycji jest odświeżana raz na kilka / kilkanaście minut.

  • Copywriting. trafiaj słowem w umysły odbiorców One press (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Copywriting. trafiaj słowem w umysły odbiorców One press Sklep on-line
    ★★★★★
    31,59 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia One press

Produkty powiązane

Zakamarki marki One press
One press
Biblia content marketingu
One press

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...