One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2
One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2
One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2
Biznes, ekonomia One press

One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2

od
62,53 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował Empik w cenie 62,53 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów online w systemie Docero aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2 One press z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 62,53 zł w sklepie Empik. Cena 62,53 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press
  • 9788383227856

Opis One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a w dodatku bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie Ci potrzeba tej książki. Nie dziwi Cię, iż decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty posiadają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w prawidłowym świetle. Wiesz, iż najmniejsze niezadowolenie klienta w trakcie kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy?

Takich osób jest jednak niedużo. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, lecz i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka posiada te dane. Zła: by sprawnie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały cykl projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę genialna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - zakup tę książkę!
Tytuł Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta wyd. 2 Autor Katarzyna Wojciechowska Wydawnictwo One Press EAN 9788383227856 ISBN 9788383227856 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 408 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 2

Specyfikacja produktu

Specyfikacja One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One press
ISBN 9788383227856
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 62,53 zł
Najwyższa cena 62,99 zł
W bazie od 24.06.2023
Data aktualizacji 14.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji o zakupie.

Na tę chwilę nie mamy historycznych danych cenowych dla produktu One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla nas bardzo ważna! Wyślij swoją recenzję produktu.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2 One press, które są pokazane poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów wysyłki. Zanim wybierzesz, gdzie zrobić zakup, zapoznaj się z opiniami o firmie i zapoznaj sie z warunkami realizacji zamówienia. Katalog propozycji jest regularnie odświeżana, co kilka minut.

  • One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2 (oferta z Empik)

    One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2 Sklep on-line
    ★★★★★
    62,99 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia One press

Produkty powiązane

Zakamarki marki One press
One press
Biblia content marketingu
One press

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...