Takich osób jest jednak niedużo. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, lecz i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka posiada te dane. Zła: by sprawnie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały cykl projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę genialna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - zakup tę książkę!
One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2
Specjalna okazja dla Ciebie!
Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów online w systemie Docero aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2 One press z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 68,99 zł w sklepie Empik. Cena 68,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2
Takich osób jest jednak niedużo. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, lecz i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka posiada te dane. Zła: by sprawnie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały cykl projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę genialna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - zakup tę książkę!
Specyfikacja produktu
Specyfikacja One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2 | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | One press |
ISBN | 9788383227856 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 68,99 zł |
Najwyższa cena | 68,99 zł |
W bazie od | 24.06.2023 |
Data aktualizacji | 30.12.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | Empik |
Historia cen
Na tę chwilę nie mamy historycznych danych cenowych dla produktu One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
Recenzje / opinie
Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2. Twoja opinia może być pierwsza!
Znalezione oferty w bazie
Ceny ofert dla One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2 One press, które są pokazane poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów wysyłki. Zanim wybierzesz, gdzie zrobić zakup, zapoznaj się z opiniami o firmie i zapoznaj sie z warunkami realizacji zamówienia. Katalog propozycji jest regularnie odświeżana, co kilka minut.
-
One press Customer experience management. moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce twojego klienta wyd. 2 (w sklepie Empik)
★★★★★68,99 złKategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia One press
Produkty powiązane
Zakamarki marki One press
Biblia content marketingu
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Nlp w biznesie Helion
Mt biznes Iq wzrostu
Przeglądaj produkty z kategorii biznes, ekonomia najpopularniejszych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Marketing
- Konflikty na terytorium. Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 3
- Finanse Międzynarodowe
- Finanse Unii Europejskiej
- Jak zarabiać przez Internet z AI
- Katarzyna koleśnik Dokumentacja zasad polityki) rachunkowości
- Zobaczyć niewidoczne. Jak chińskie firmy technologiczne chcą zdobyć świat
- Zarządzanie ryzykiem systemu finansowego
- Jałowy pieniądz. Historia kapitalizmu jako konfliktu między pracą a lichwą. Tom 2. Od Merkantylizmu do Marksa
- Tytani biznesu