Employer branding - kolejne lubiane angielskobrzmiące określenie wymyślone poprzez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne mało wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właściwie przeprowadzone działania z zakresu employer brandingu wcale nie muszą być drogie. Ba, przykład wielu rodzimych firm demonstruje wręcz, iż koszty mogą być równe zeru, a i tak przedsiębiorstwo staje się pracodawcą z wyboru. Albo inaczej - pracodawcą pierwszego wyboru. Firmą, w której ludzie chcą pracować.
Dostrzegasz korzyści takiego stanu rzeczy, prawda? bardzo dziś, gdy - mówiąc językiem biznesu - znaczny popyt na pracownika nie spotyka się z odpowiednią podażą, a na rynku pracy wygrywają te marki, które oferują ludziom TO COŚ. Coś więcej aniżeli pensję, owocowe poniedziałki, pizzę w czwartek, strefę relaksu i komplet MultiSport. Coś, dla czego warto wstawać z łóżka w poniedziałkowy poranek. Coś, dla czego można od czasu do czasu zostać w biurze godzinę dłużej. Coś, co sprawia, iż chce się działać dla szefa, zespołu, klientów i samego siebie.
Chcesz się wiedzieć, czym jest TO COŚ? Chcesz z tego korzystać we własnej firmie? Zacznij zatem czytać - i dowiedz się, jak robić wydajny employer branding po polsku.
Tytuł Employer branding po polsku Autor Urszula Zając-Pałdyna Wydawnictwo One Press EAN 9788328359314 ISBN 9788328359314 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\E-biznes liczba stron 232 Format 14x21x1.2 cm Rok wydania 2020 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.296 kg