Employer branding. praktyczny podręcznik One press
Employer branding. praktyczny podręcznik One press
Employer branding. praktyczny podręcznik One press
Biznes, ekonomia One press

Employer branding. praktyczny podręcznik One press

od
37,04 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma Empik w cenie 37,04 zł

Przeszukaliśmy wiele internetowych sklepów w naszym systemie aby odszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Employer branding. praktyczny podręcznik One press One Press z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 37,04 zł w sklepie Empik. Kwota 37,04 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press
  • 9788328390904
  • Mateusz Jabłonowski,Edyta Sander

Opis Employer branding. praktyczny podręcznik One press

Wartościowy pracownik ― jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji? Podstawowe założenie tej książki jest nad wyraz proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, ergonomicznych porad i wskazówek.

Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), lecz także zadbać o ich dobranie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego bez dwóch zdań oczekuje zarząd!).

Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie stwarzającej wizerunek pracodawcy ― tę można zdobyć dość prosto, starczy sięgnąć po stosowne artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej ― a konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań.

Ich bogaty i przetestowany komplet zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem posiadają za sobą setki wydajnych projektów EB. Ten podręcznik to swego typu zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych poprzez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB.

Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. Podczas lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu.

Brzmi interesująco? Nie zwlekaj zatem i ruszaj razem z autorami w fascynującą podróż poprzez zakamarki wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Employer branding. praktyczny podręcznik One press
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One Press
ISBN 9788328390904
Autor Mateusz Jabłonowski,Edyta Sander
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 37,04 zł
Najwyższa cena 38,35 zł
W bazie od 15.12.2022
Data aktualizacji 15.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii zmian cen pozwala Ci podejmować mądre decyzje zakupowe.

Na chwilę obecną nie posiadamy historycznych danych dotyczących cen dla produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Powiedz nam, co o nim sądzisz.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.

Znalezione oferty w bazie

W cenach propozycji dla Employer branding. praktyczny podręcznik One press One Press, przedstawionych poniżej, nie uwzględniono możliwych kosztów wysyłki. Podczas wyboru miejsca zakupu, zapoznaj się z komentarzami o sklepie i rozważ dodatkowy koszt związany z przesyłką. Aktualizacja listy sklepów z ofertami następuje co kilka minut.

  • Employer branding. praktyczny podręcznik One press (oferta z Empik)

    Employer branding. praktyczny podręcznik One press Sklep on-line
    ★★★★★
    37,04 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia One Press

Produkty powiązane

Zakamarki marki One press
One press
Biblia content marketingu
One press

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...