Sukces marki wcale nie zależy od dostępu do technice lub danych. W skrajnych przypadkach choćby wynalezienie bezprecedensowej technologii nie chroni przedsiębiorstwa przed porażką, jeśli nie jest ono w stanie optymalnie jej użyć. Oznacza to, iż różnica pomiędzy wielkimi zwycięzcami a wielkimi przegranymi tkwi w metodzie prowadzenia organizacji. Jeśli producent chce poprawnie prosperować, musi bardzo wydajnie wprowadzać nowe technologie i dane. Powoli staje się jasne, że w epoce Agile konwencjonalne metody zarządzania zawodzą. Trzeba zacząć stosować radykalnie odmienne sposoby zarządzania, mimo że tego rodzaju transformacja niejednokrotnie wydaje się nieprzystępna do przeprowadzenia.
W tej książce zaprezentowano przełomowe idee, które zmieniają podstawy funkcjonowania firm. Zobrazowano to inspirującymi przykładami wielu popularnych organizacji na najróżniejszych etapach rozwoju. Wykazano, jak ważna dla sukcesu zespołu jest wierność nowym celom, zasadom i wartościom, a z zasady permanentna postępowość. Oprócz omówienia praktyki Agile w kontekście prowadzenia projektów programistycznych nieprzeciętnie ujęto tu istotę tego paradygmatu zarządzania, a w szczególności najlepsze metody kierowania pracą. Można je wykorzystać wszędzie: w minimalnych i znacznych firmach z praktycznie każdej branży, równocześnie produkcyjnych, jak i usługowych.
Tytuł Era agile o tym jak sprytne marki kształtują swoją sprawność Autor Stephen Denning Wydawnictwo One Press EAN 9788328356146 ISBN 9788328356146 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 320 Format 16.8x23.7x1.5 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.53 kg