One press Firma jako całość porządkowanie chaosu korporacyjnego/corporate global thinking
One press Firma jako całość porządkowanie chaosu korporacyjnego/corporate global thinking
One press Firma jako całość porządkowanie chaosu korporacyjnego/corporate global thinking
Biznes, ekonomia One press

One press Firma jako całość porządkowanie chaosu korporacyjnego/corporate global thinking

59,00 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował Empik w cenie 59,00 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów internetowych w naszej bazie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. One press Firma jako całość porządkowanie chaosu korporacyjnego/corporate global thinking One press z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 59,00 zł w sklepie Empik. Kwota 59,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press
  • 9788328336612
  • Mielczarek Dagmara,Kuciński Łukasz

Opis One press Firma jako całość porządkowanie chaosu korporacyjnego/corporate global thinking


Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle iż w zbyt śladowej/zbyt obszernej ilości. Faktury klienci nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić.

Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu - przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: "Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?". "Nie ma - broni swoich ludzi dyrektor marketingu. - Nie ma, bo nie złożyliście na czas potrzeby. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie tworzyw z magazynu". Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości obfitych przedsiębiorstw.

Skąd to się bierze?

Krótkowzroczność, daleko posunięta specjalizacja, ściśle określony zakres obowiązków na każdym stanowisku wyłączają w umysłach pracowników tzw. Świadomość biznesową. Tracą oni zdolność ustalania priorytetów i postrzegania swojej pracy szerzej, z punktu widzenia produktywności firmy. Tymczasem nawet pojedyncza nietrafnie podjęta decyzja w jednym dziale skutkować może obniżeniem wydajności całego korporacyjnego mechanizmu. Jak to zmienić? Jak wyrwać przedsiębiorstwo z chaosu?

Po pierwsze, trzeba zrozumieć, że ludzie są tylko ludźmi i zawsze będą stawiać własny interes nad interes kolegi z innego działu. Po drugie, sprzęgnąć interes pracownika z interesem przedsiębiorstwa. Proste? Nie, raczej trudne. Wykonalne? Jak najbardziej, jeśli będzie się działać krok po kroku, konsekwentnie eliminując poukrywane po firmowych kątach problemy. Design Thinking to nie tylko metoda tworzenia innowacji produktowych, ale też narzędzie pozwalające na produktywne zarządzanie organizacją.

Łukasz Kuciński — właściciel firmy szkoleniowej Biznes Plus i Prezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. Do 2011 roku Dyrektor Działu Nauczania Języków Obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych. Współtwórca koncepcji CGT (Corporate Global Thinking) — metody kreatywnego rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwach. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży, marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem produktywnych strategii komunikacyjnych opartych na analizie osobowości zawodowej, innowacji w zarządzaniu i marketingu 4.0. Twórca autorskiego programu studiów podyplomowych na kierunku Akademia Menedżera Sprzedaży w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i w Bydgoszczy, Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, wykładowca, a także koordynator bloku Marketing i Sprzedaż na Studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy i Toruniu/Franklin University Columbus/Ohio. Członek Komisji Sędziowskiej w prestiżowym konkursie PNSA (Polish National Sales Awards) dla wszystkich osób związanych zawodowo ze sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą. Organizator wielu konferencji na temat sprzedaży i przedsiębiorczości w ramach programu Łódź Przedsiębiorcza oraz Kujawy Przedsiębiorcze. Prelegent i mówca na ogólnopolskich konferencjach z procesu innowacyjne Techniki Sprzedaży. Autoryzowany partner systemu wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ludzkimi — Badania Facet5 do diagnozowania osobowości zawodowej. Autor bloga o sprzedaży, zarządzaniu i marketingu i wielu publikacji na temat zarządzania.

Dagmara Mielczarek — absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego kierunek Zarządzanie i Marketing. Ekspert w dziedzinie marketingu, sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi i metodologii Design Thinking. Poprzez 12 lat tworzyła strategie marketingowe dla firm z sektora MŚP oraz zarządzała zespołami sprzedażowymi. Jest współtwórcą i prowadzącą Akademii E-commerce dla przedsiębiorców z zakresu narzędzi e-marketingu. Aktualnie właściciel firmy Design Thinking Centre. Koordynuje i realizuje złożone projekty wykorzystujące Design Thinking jako narzędzie w obszarze budowania przewagi konkurencyjnej, innowacji, restrukturyzacji, sprzedaży, marketingu, komunikacji, rekrutacji i rozwoju kompetencji pracowników na przeróżnych szczeblach. Doradza przedsiębiorcom w zakresie tworzenia strategii, kampanii reklamowych, zarządzania zasobami ludzkimi oraz metod minimalizacji kosztów i ograniczenia ryzyka. Zarządza złożonymi projektami z zakresu budowania firmy miejsca, oraz projektowania przestrzeni. Nieraz sięga przy tym po niekonwencjonalne metody oparte pomiędzy innymi na konsultacjach społecznych. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej i Społecznej Akademii Nauk, gdzie prowadzi zajęcia funkcjonalne dla menedżerów z zastosowania Design Thinking w działach sprzedaży i marketingu.
Tytuł marka jako całość porządkowanie chaosu korporacyjnego/corporate global thinking Autorzy Łukasz Kuciński, Dagmara Mielczarek Wydawnictwo One Press EAN 9788328336612 ISBN 9788328336612 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 424 Format 15.8x23.5x1.8 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.58 kg

Specyfikacja produktu

Specyfikacja One press Firma jako całość porządkowanie chaosu korporacyjnego/corporate global thinking
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One press
ISBN 9788328336612
Autor Mielczarek Dagmara,Kuciński Łukasz
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 59,00 zł
Najwyższa cena 59,00 zł
W bazie od 24.11.2022
Data aktualizacji 11.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwala użytkownikowi na porównanie wartości towaru w czasie.

Na tę chwilę nie posiadamy danych archiwalnych dotyczących cen dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym klientom.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o One press Firma jako całość porządkowanie chaosu korporacyjnego/corporate global thinking.

Znalezione oferty w bazie

W cenach propozycji dla One press Firma jako całość porządkowanie chaosu korporacyjnego/corporate global thinking One press, przedstawionych na poniższej liście, nie uwzględniono ewentualnych kosztów wysyłki. Przed wyborem sklepu, uzyskaj informacje o prestiżu firmy i pamiętaj o możliwości doliczenia dodatkowych kosztów. Aktualizacja katalogu propozycji odbywa się co kilka minut.

  • One press Firma jako całość porządkowanie chaosu korporacyjnego/corporate global thinking (w sklepie Empik)

    One press Firma jako całość porządkowanie chaosu korporacyjnego/corporate global thinking Sklep on-line
    ★★★★★
    59,00 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia One press

Produkty powiązane

Zakamarki marki One press
One press
Biblia content marketingu
One press

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...