Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych...
...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany swobodnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z zróżnicowanych, niejednokrotnie całkiem funkcjonalnych dziedzin życia. Dla firm stały się nieprzeciętnym kanałem komunikacji z klientami. Mnóstwo marek robi to należycie i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) proponują profesjonalnym użytkownikom.
Rzecz jednak nie w tym, aby opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, lecz ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać,produkować świadomą występowanie producenta w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długotrwało poprzez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą - marka i strategia zostają.
Dlatego z tej książki dowiesz się pomiędzy innymi:
w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową
jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób
czym jest customer experience, user experience i brand visual identity
jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje
jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta