One press Metoda lean startup. wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
One press Metoda lean startup. wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
One press Metoda lean startup. wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
Biznes, ekonomia One press

One press Metoda lean startup. wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek

od
35,90 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma Empik w cenie 35,90 zł

Przejrzeliśmy bazę e-sklepów w bazie danych aby wyszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. One press Metoda lean startup. wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek One press z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 35,90 zł w sklepie Empik. Pokazana kwota 35,90 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press
  • 9788383222189
  • miękka
  • Eric Ries
  • One Press / Helion
  • 248
  • 2017

Opis One press Metoda lean startup. wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek

Bestseller na liście „New York Timesa"

bezprecedensowa metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany i trwały. Znajdziesz tu progresywne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach innych. To lektura obowiązkowa dla wszystkich przedsiębiorców, którzy są już gotowi, aby zapoczątkować coś naprawdę wielkiego.
Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy menedżer, a także Empowerment.Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników!

Ries prezentuje nam, jak przebijać się przez gęstą mgłę niepewności, spowijającą startupy. Opisuje usystematyzowany model działania, formułujefunkcjonalne i sprawdzone wskazówki. Niewykluczone, że niniejsza książka bardziej wydajnie wspomoże światowy wzrost gospodarczy aniżeli jakakolwiek inna książka biznesowa napisana w ostatnich latach.
Tom Eisenmann, profesor zajmujący się przedsiębiorczością, Harvard Business School

Nie znam udoskonalonego podręcznika pozwalającego zmaksymalizować szanse startupu na sukces.
Mitchell Kapor, założyciel Lotus Development Corp.

Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować idealne metody zarządzania obfitymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze solidne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach. Wytworzony poprzez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy przy pomocy najnowocześniejszych narzędzi.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą z własnym startupem, czy też działasz w strukturach wielkiej organizacji, odszukasz tu bardzo ważne wskazówki, które przydadzą Ci się na drodze w nieznane. Poznaj funkcjonalne metody zezwalające unikać błędów w rozwoju produktu, naucz się systematycznie oceniać i interpretować wczesne sygnały płynące z rynku oraz decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać przy dotychczasowych działaniach. Korzystaj z wiedzy innowatorów, którzy wprowadzili swoje producenta na szczyt, i dołącz do tego szacownego grona.

Eric Ries jest przedsiębiorcą i autorem bloga Startup Lessons Learned. Jest współzałożycielem IMVU, gdzie pełnił także funkcję dyrektora technologicznego. Był to jego trzeci startup. Często przemawia w trakcie przeróżnych wydarzeń biznesowych oraz doradza wielu startupom, znacznym przedsiębiorstwom i firmom inwestycyjnym w zakresie strategii biznesowej i strategii rozwoju artykułu. Pełni funkcję przedsiębiorcy-rezydenta w Harvard Business School.


Recenzje:

Książka przedstawia nowe podejście do zakładania startupów, lecz tak naprawdę przyda się każdemu, kto planuje otwarcie nowej firmy, wdrożenie nowego towaru czy usługi. Ukazuje, jak zminimalizować ryzyko błędów, które mogą narazić nas na utratę zainwestowanego kapitału i czasu. Opiera się na założeniu MVP (Minimum Viable Product), stworzeniu wersji artykułu o śladowej potrzebnej funkcjonalności, który następnie jest testowany (mierzony) metodą Build–Measure–Learn przy minimalnym wysiłku i najkrótszym czasie projektowania. Podręcznik bezpiecznego wdrażania nowych usług i produktów.
Cyfrowi Nomadzi (2017-07-12)


w trakcie naszej przygody z programowaniem zetknęliśmy się z książkami poruszającymi różne tematy. Programowanie, branża IT, biznes, nowe technologie, design, rozwój osobisty, biografie znanych ludzi – było tego naprawdę niemało. Dużo z nich zmieniło sposób w jaki dzisiaj myślimy i podchodzimy do nauki oraz pracy. W cyklu books dzielimy się z wami najkorzystniejszymi wg nas tytułami które pomogą wam stać się udoskonalonymi programistami i bez wątpienia poszerzą wasze horyzonty.

Co w środku

Omówiony "ruch Lean Startup dążący do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy przy pomocy najnowocześniejszych narzędzi". Brzmi, jak kolejna metoda cud. Założymy drugiego Facebook’a. Tak, przyznam, iż miałem takie przebłyski studiując i wkręcając się coraz bardziej w świat startupów i Imagine Cupów. Ostatecznie decyzja padła inna, stworzymy Zintegrowany System Powiadamiania dla Ochotniczych Straży Pożarnych. Co z tego wszelkiego wyszło? Nic. Przepraszam, może nie nic, bo dużo się nauczyliśmy – byłem z tego dumny. Książka trafiła jakiś czas potem w moje ręce i czytam "Problem w tym, iż "uczenie się" jest najstarszą ze wszystkich wymówek, przy pomocy których usprawiedliwia się brak wyników. Właśnie na to powołują się menedżerowie, którym nie udało się osiągnąć wyznaczonych celów". Duma zmalała, faktycznie nikt z nas menedżerem prawidłowym nie był. Podejście, które mieliśmy do całego przedsięwzięcia także, jak się okazało, pozostawia sporo do życzenia.

Jeżeli "hit rynkowy" Cię nie przekonuje to z mojej strony mogę zagwarantować – nawet jeśli ta książka nie sprawi, że odniesiesz sukces ze swoim przedsięwzięciem to co najmniej pomoże Ci nie zmarnować mnóstwa czasu, sił i pieniędzy – a to już coś, dobra baza pod kolejną próbę.

Dajemy plusy za

przedstawienie metod, które są uniwersalne (można z nich korzystać w praktycznie każdym typie inicjatywy)
przytoczenie wielu przykładów prawdziwych przedsięwzięć oraz bogatego doświadczenia autora
brak lania wody
poznajprogramowanie.pl (2017-02-08)


Książka, a raczej opisana w niej koncepcja budowania produktów i biznesów przewróciła moje założenia o świecie do góry nogami. Dziś jest dla mnie jak biblia przedsiębiorcy. Dlaczego? Bo uświadamia, iż przedsiębiorca to nie ktoś, kto pisze biznes plany, a badacz terenowy, który kocha robić eksperymenty, testować i ciągle podważać swoje założenia o pomyśle, projekcie, czy biznesie. To ktoś kto uczy się cały czas i po wyciągnięciu wniosków ze swoich badań – od razu wdraża je w życie, upraszcza rozwiązanie, ulepsza, uzupełnia i dalej bada, testuje, sprawdza kolejne założenia. Ten iteracyjny sposób pracy stał się dla mnie podstawą wszelkiego co robię na blogu, w social mediach, w produktach rozwojowych i w zasadzie we wszystkim, czego się podejmuję. I przynosi atrakcyjne efekty.
Projectmanagerka.pl (2017-02-01)


Kolejna książka, którą na dniach przeczytałem to Metoda Lean Startup – wykorzystaj nowoczesne narzędzia i stwórz markę. Która zdobędzie rynek. Napisana przez Eric Ries. Zwykle książka jest asygnowana dla tych, co chcą rozwijać producenta nie tylko nieduże w fazie rozwoju również te duże. Dlaczego sięgnąłem po tę książkę? Ponieważ blog traktuję jak małą markę. Ponoszę pewne koszta, a także osiągam zyski. Żeby móc go rozwijać muszę opanować pewne dziedziny wiedzy, które przyczynią się do wyróżnienia się wśród tysięcy innych blogów. W tym właśnie pomaga ta książka. Autor lekko zmodyfikował filozofię Lean manufacturing pod marki w początkowej fazie rozwoju. Dlatego znajdziesz tutaj nad wyraz mnóstwo odwołani do terminologii Lean. Dlatego sięgając po tę książkę zalecam zapoznanie się Lean manufacturing abyś znał takie pojęcia jak 5 WHY, kanban, keizen, genchi genbutsu, just in time, flow, pull, specify value itd. Więc czym jest Lean Startup Lean Startup to nowe spojrzenie na tworzenie nowych innowacyjnych produktów, które kładzie jednoczesny nacisk na szybką iterację i pozyskiwanie opinii klientów, wielką wizję i jednakowo wielką ambicję. Autor nawiązuje do wielu funkcjonalnych przykładów z życia i opisuje przeróżne strategie w takich firmach jak IMVU, Dropbox czy Groupon. Z książki dowiesz się jak rozwijać , a także w jaki sposób czerpać wiedzę żeby rozwój był trwały. A w tym właśnie ma pomóc Lean. W ramach filozofii Lean wartość definiuje się jako oferowanie korzyści klientowi – wszystko inne jest marnotrawstwem. Z książki bardzo dużo dowiesz się w jaki sposób używać 5 WHY, które działania kredują wartość a które są czystym marnotrawstwem. Co dała mi książka Dzięki przeczytaniu książki już wprowadziłem pierwszą modyfikację do bloga a mianowicie jakiś czas temu zacząłem kreować poradnik na temat emerytury w UK i postanowiłem od razu zakomunikować na blogu o tym tak jak startupy tworzą minimalnie satysfakcjonujący produkt. Ponadto zamierzam w tym roku skupić się na płatnym motorze wzrostu w tych segmentach, na których zarabiam na blogu. Dzięki temu zyskam większy ruch a koszt reklamy powinien zwrócić się właśnie dzięki czemu, iż nowych czytelników będę kierował tam, gdzie uzyskuje największy dochód. W książce znajdziesz w dodatku mnóstwo danych na temat procesu uczenia się i jak rozwijać kulturę innowacyjności. Już któraś osoba akcentuje jak ważne są szkolenia, nawet w firmie, która dopiero rozwija się. A czy ty wiesz które działania kreują wartość a które stanowią marnotrawstwo w Twoich przedsięwzięciach?
moneygrabbing.co.uk (2017-01-09)


Z moich obserwacji wynika,mnóstwo osób do własnej firmy podchodzi na zasadzie stawiania wszystkiego na jedną kartę (opisałem to nieco szerzej w tym wpisie na temat tego jak zakładać własną producenta). Jestem absolutnym przeciwnikiem takiego sposobu myślenia. Wyjątkowo natomiast cenię pomysł jak najszybszej weryfikacji swego pomysłu na rynku, nawet, gdy znajduje się w stanie dalekim od doskonałości. Zilustruję to na złym i korzystnym przykładzie.

Zły: marzy mi się własny sklep internetowy. Korzystając z faktu, że mam etat i tym samym moja zdolność kredytowa dla banku jest wysoka, zaciągam kredyt.mieć czas na dla marki rzucam pracę. Zlecam stworzenie własnej platformy, a resztę pakuje towar i marketing. I zaczynam działać nie sprawdziwszy niczego wcześniej w praktyce.

Sensowniejszy przykład:

Tworzę uproszczony sklep internetowy z minimalną funkcjonalnością, który puszczam w sieć. Z racji tego, iż zachowałem pracę jego obsługą zajmuje się po godzinach. Moim nadrzędnym celem nie jest zarobek, ale zebranie doświadczeń i opinii klientów na podstawie których dokonam zmian, aż do dopracowania projektu.

Książka jest pisana niestety w sposób straszliwie techniczny. Jej autor opowiada o założenia na przykładzie swoich projektów internetowych i lektura wymagała znacznego skupienia. Wielu to odrzuci, ale jeśli kogoś zaintrygowała koncepcja zawarta w poniższym filmie to powinien rozważyć zakup.
jakzarabiacpieniadze.com.pl (2015-10-09)


Czy zdarzyło Ci się poświęcić swój czas i pieniądze na stworzenie artykułu lub usługi, których nikt nie chciał kupić? Jeśli tak, to nie jesteś jedyna. Dużo znanych przedsiębiorców popełniło ten sam błąd. Prowadzenie start-upu nie musi być drogą we mgle. Można się tego nauczyć.

Czego oczekuję od literatury biznesowej?

Dobra książka to taka, która inspiruje mnie do działania, tworzenia map myśli. Sprawia, iż mam ochotę wziąć do ręki flamastry i rozrysować najszczególniejsze treści, żeby podzielić się wrażeniami ze znajomymi. Właśnie takie reakcje wywołała u mnie Metoda Lean Startup.

Już sam autor okazał się inspiratorem. Eric Ries jest postacią szczególnie znaną w świecie start-upów. Polecam śledzić jego bloga Startup Lessons Learned www.startuplessonslearned.com, na którym dzieli się swymi doświadczeniami z prowadzenia start-upów.

Czy warto poświęcić kilka godzin na lekturę Lean Startup?

Jeśli nie chcesz stworzyć produktu, którego nikt nie kupi, to warto.

Nie działaj pochopnie, gdy możesz zastosować postępowe narzędzia, które pozwolą Ci wyodrębnić trafny kierunek i nauczą jak badać sprawność Twoich działań. Eric Ries przestrzega przed marnotrawstwem. Nie poświęcaj cennego czasu na produkowanie sporych partii, które mogą okazać się bezwartościowe dla odbiorcy. Zamiast tego stwórz MVP (minimalnie satysfakcjonujący artykuł), korzystając przy tym z opinii klientów. Następnie zbadaj jak odbiera go rynek, zmodyfikuj to, co trzeba i znowu zbadaj. Zdobędziesz cenne doświadczenie, które pozwoli Ci stworzyć artykuł tak wartościowy dla klienta, iż będzie on skłonny za niego zapłacić.

Jeśli chcesz poznać przykłady opisujące jak start-upy radziły sobie przed i w trakcie używania tej metody, to wiesz co zrobić
Kreatorka Jutra (2015-08-20)


Lean startup można tłumaczyć na trzy sposoby: ‘chude początki’ lub ‘zwrot ku początkowi’ albo ‘niedoskonały nowy produkt’. Co starannie rozumieją osoby posługujące się tym zwrotem nam, Polakom trudno będzie zrozumieć poprzez odmienny kontekst kulturowy. Wszystko zaczęło się w Dolinie Krzemowej, w której domy i garaże posłużyły, jako miejsca powstawania prekursorskich projektów, które mogły zdobyć rzesze klientów (co było bardzo rzadkie) lub na twórcy odcisnąć piętno porażki. Tego ostatniego, gorzkiego owocu zakosztował i Eric Ries, który stworzył ze znajomymi kilka startupów, których zakończenie było wielką tragedią. Dopiero IMVU, komunikatora z możliwością kreowana avatara i zawierania znajomości z innymi avatarami (odwołanie do tego typu tworu pojawia się w polskim filmie „Sala samobójców" reż. Jana Komasa). Jego ostateczne przeznaczenie nie od początku było takie jak aktualnie, dlatego nie od razu odniosło sukces. Liczne ulepszenia, wizje, próby nadążenia za tym, co może spodobać się odbiorcom sprawiało, iż kolejny startup chylił się ku upadkowi. Z wielu jego parametry zrezygnowano na rzecz kreowania wizerunku poprzez odbiorcę, co stało się szczególnie powszechne we wielu grach.

Eric Ries w „Metodzie Lean Startup" bardzo starannie opisuje prace nad udanym projektem, porównuje z innymi firmami, które odniosły sukces, wskazuje błędy swego wcześniejszego myślenia, ale nie ma tu gotowych rozwiązań jak powołać startup, który przerodzi się w konkurencyjne przedsiębiorstwo. Nie oszukuje czytelnikami wizjami zarobionych pieniędzy. Startup jest tu z zasady ciężką pracą, ciągłymi wyrzeczeniami i nauką, która może odbywać się w ramach wielkiej firmy chcącej wprowadzić na rynek nowy artykuł, dla którego muszą znaleźć nabywców poprzez wyjście naprzeciw ich niezdefiniowanym oczekiwaniom.

Praca nad startupem nie jest przystępna i wymaga ciągłego uczenia się, otwartości na zmiany i gotowości porzucenia projektu, nad którym spędziło się setki godzin. „Startupy nie powstają tylko po to, by coś produkować, zarabiać pieniądze czy obsługiwać klientów. Powstają po to, aby się uczyć sposobów budowania rentownej producenta". Metoda Lean Startup to z zasady elastyczne podejście do tworzonego towaru, żeby był on przydatny, czyli znalazł nabywców. „Mimo iż przechwalamy się naszą sprawnością w tworzeniu wszelkiego, światowa gospodarka nadal odznacza się niesamowitym marnotrawstwem. Jego źródłem nie jest brak skutecznej organizacji pracy, ale fakt, iż pracujemy nad niewłaściwymi rzeczami – i to na skalę przemysłową. Jak powiedział kiedyś Peter Drucker, ‘Nie ma nic równie bezsensownego jak nad wyraz efektywne robienie tego, czego robić nie należało’".

W książce Erica Riesa można znaleźć mnóstwo wskazówek, które mogą pomóc w uniknięciu błędów. Czy nam się to uda zależy od tego, na ile tworzenie nowego towaru będziemy traktować rozciągliwie i ciągle się uczyć metod jego udoskonalania (nie koniecznie technicznego). Książkę polecam działającym w inkubatorach przedsiębiorczości i wszystkim, którzy chcą powiększyć swoją ofertę.
górowianka (2014-11-17)


Gdzie jednak znaleźć wiedzę konieczną do tego aby nauczyć się jak zbudować startup, który odniesie sukces? To czego potrzebuje każdy przedsiębiorca na początku swej drogi to zbudowanie wydajnie funkcjonującego i rentownego modelu biznesowego.

Jedną z najmocniej popularnych pozycji wydawniczych wśród startupowców jest książka „Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera" wydana przez wydawnictwo Helion. Książka wykonana została poprzez 470 praktyków z 45 krajów i zaprezentowano w niej uniwersalne narzędzie, które w usystematyzowany sposób pozwala na zaprojektowanie modelu biznesowego dla swej działalności.

Inną pozycją wartą uwagi jest książka "Metoda Lean Startup", której autorem jest Eric Ries. Opisana jest w niej metoda, która pozwala maksymalizować szanse na sukces nowopowstałego startupu. Jedną z propozycji autora jest rozpoczęcie działalności z "minimalnie satysfakcjonującym produktem", który nie będzie posiadał wszystkich kluczowych funkcjonalności, jednak umożliwi organizacji uczenie się i regulowanie artykułu do potrzeb swych klientów.
Moja firma (2014-07-28)


Maciej Oleksy, autor bloga ProductLabs.pl mówi, iż lektura była dla niego olśnieniem. - Jego (Eric’a Ries’a) książka to nie tylko komplet praktyk,przede wszystkim manifest – „przestańmy tracić ludzką energię na wytwarzanie produktów, których nikt nie potrzebuje i nie używa" - recenzuje Oleksy na łamach Antyweb. Autor pisze, że przedsiębiorstwa zapędziły się w strategię jak więcej produkować, pomijając co, dla kogo i kiedy.
mamstartup.pl (2014-04-23)

Książka „Metoda Lean StartUp" to idealna pozycja dla osób, które w jakiś sposób wiążą się z branżą IT/Web. Co rusz powstają tu świeże narzędzia internetowe, portale społecznościowe – wschodzące gwiazdy sieci. Książka przedstawia startup jako innowację, coś co pojawia się i porusza odbiorców, nie chodzi przecież o stworzenie kolejnego kramu z warzywami, no chyba, że ów kram dostarczałby jedzenie zamawiane tweetami poprzez drony;)

Opisana metoda LS – opiera się zmianie nastawienia, które odchodzi od klasycznego myślenia, gdzie to my uznajemy,konsumenci coś potrzebują, więc to kreujemy. Książka obfituje tu w liczne przykłady i porównania, ukazując, iż najpierw warto zadać sobie kilka podstawowych pytań:

- jakie trudności mają kupujący i czy je zauważają?
- czy byli żeby skłonni zapłacić za to co oferujemy?
- czy jesteśmy w stanie stworzyć rozwiązanie, które ten problem rozwiąże?

Dla osób zainteresowanych tematyką, jest przystępny także krótki artykuł na bazie książki. Taki zarys powstawania miał FB, który zaczął się od niedużej społeczności studenckiej. Wykonano coś co można nazwać drobnym modelem – serwis do oceniania zdjęć znajomych, gdy ten okazał się lubiany poczyniono dalsze kroku ku rozbudowie tego tzw. Modelu podstawowego (MVP). Książka porządkuje dużo sposobów realizacji projektu głównie innowacyjnego, startupowego – demonstruje jak krok po kroku przejść od pomysłu, po sprawdzenie go w niewiele znaczącym wymiarze na użytkownikach, aż po finalny sukces.

Jeśli chodzi o wady książki, niektóre fragmenty są szczerze mówiąc lekko nużące i zbyt rozbudowane, co dodaje książce pewnego patosu i powagi. Publikacja warta przeczytania, nawet jeśli pierwsza lektura lub przeglądnięcie może wydać się dosyć niełatwe i siermiężne.
WebSEM.pl (2014-02-11)


Lektura tej pozycji uświadomi wam, jak duże możliwości proponuje umiejętne korzystanie ze startupu.

Czym jest startup, na jakiej zasadzie działa i dlaczego warto zwrócić uwagę na jego rolę w świecie biznesu - na te właśnie pytania stara się odpowiadać Erie Ries, jeden z amerykańskich autorytetów w dziedzinie strategii rozwoju artykułu. W swojej książce dzieli się całym mnóstwem wskazówek odnośnie wyboru optymalnego modelu startupu dla danego typu przedsięwzięcia, decyzji jakie należy podejmować w każdej fazie rozwoju projektu, czy metod, dzięki którym możliwe jest usprawnienie kontroli nad funkcjonowaniem towaru. Najkorzystniejszymi przykładami startupów sa takie podmioty jak Facebook, Google czy rodzima Nasza Klasa. Objaśnienia i porady Riesa pomagają zrozumieć mechanizm, odpowiadający za powstawanie podobnych sieciowych gigantów. Upraszczają one na dodatek analizę rynku, która jest stanowczo pomocnym narzędziem przy podejmowaniu wszystkich kluczowych decyzji.
magazynt3.pl (2012-12-06)


Spis treści:

O autorze
Wprowadzenie
Geneza modelu Lean Startup
Metoda Lean Startup
Dlaczego startupy ponoszą porażki?
Sposób organizacji materiału
Drugie stulecie zarządzania
Część I Wizja
1 Start
Zarządzanie przedsiębiorcze
Korzenie ruchu Lean Startup
2 Definicje
Kim tak starannie jest przedsiębiorca?
Skoro jestem przedsiębiorcą, to jak zdefiniować startup?
SnapTax
Lean Startup w siedem tysięcy osób
3 cykl uczenia się
cykl weryfikowanego uczenia się w IMVU
nieprzeciętna strategia
Sześć miesięcy do premiery rynkowej
Premiera rynkowa
Rozmowy z klientami
Cała moja praca do kosza
Wartość a marnotrawstwo
Gdzie szukać potwierdzenia?
Śmiałość towarzysząca zeru
Wnioski IMVU i nie tylko
4 Eksperymenty
Od alchemii do nauki
Mierz wysoko, zacznij jednak od śladowych kroków
Chcesz osiągnąć trwałe zmiany? Natychmiast rozpocznij eksperymenty
Podział
Eksperyment jako towar
Village Laundry Services
Lean Startup w sektorze publicznym?
Część II Kierunek
Od wizji do nadawania kierunku
5 Akt wiary
Strategia jest oparte na założeniach
Wzorce i antywzorce
Nie tylko "we właściwym miejscu we właściwym czasie"
Wartość i wzrost
Genchi genbutsu
W teren!
Projekt i archetyp klienta
Paraliż analityczny
6 Testy
Dlaczego pierwsze wersje produktu nie muszą być doskonałe
Minimalnie satysfakcjonujący towar video
Minimalnie satysfakcjonujący artykuł concierge
Nie zwracaj uwagi na osiem osób siedzących za kulisami
Znaczenie projektu i jakości dla MVP
Przeszkody na drodze do zbudowania MVP
Od MVP do księgowości postępowej
7 Pomiary
W jaki sposób coś tak pozornie nudnego jak księgowość może odmienić Twoje życie?
Model odpowiedzialności, który sprawdza się we wszelkich branżach
Zasady księgowości nowoczesnej trzy cele pośrednie związane z procesem uczenia się
Definiowanie punktu odniesienia
Strojenie motoru wzrostu
Zwrot albo trwanie
Księgowość progresywna w IMVU
Doskonalenie produktu za pięć dolarów dziennie
Analiza kohortowa
Optymalizacja a cykl uczenia się
Złudne wskaźniki słowo przestrogi
Wskaźniki praktyczne a złudne wskaźniki
Kohorty i testy podziału
Kanban
Diagram pracy kanban z podziałem na etapy
Testowanie hipotez w Grockit
Trzy "P" i ich znaczenie
funkcjonalność
dostępność
krystaliczność
8 Zwrot (albo trwanie)
Księgowość innowacyjna pozwala na szybsze wykonywanie zwrotów
Długość pasa startowego startupu zależy od tego, ile zwrotów startup może jeszcze wykonać
Zwrot wymaga odwagi
Zebranie w sprawie zwrotu albo trwania
Brak zwrotu
Klasyfikacja zwrotów
Zwrot zbliżający
Zwrot oddalający
Zwrot ku segmentowi klientów
Zwrot ku potrzebom klientów
Zwrot platformowy
Zwrot ku nowej architekturze biznesowej
Zwrot ku wartości
Zwrot ku motorowi wzrostu
Zwrot ku kanałowi
Zwrot technologiczny
Zwrot jest hipotezą dotyczącą strategii
Część III Przyspieszenie
Silniki start!
9 Partia
niewiele znaczące partie a przedsiębiorczość
znikome partie w IMVU
Wdrażanie ciągłe w innych branżach niżeli branża programistyczna
nieduże partie w praktyce
minimalne partie w szkolnictwie
Spirala śmierci znacznych partii
Nie pchaj ciągnij
Hipotezy i techniki pull w branży czystych technologii
10 Wzrost
Skąd się bierze wzrost?
Trzy motory wzrostu
Chwytny motor wzrostu
Wirusowy motor wzrostu
Płatny motor wzrostu
Zastrzeżenie
O zestawieniu artykułu i rynku decyduje motor wzrostu
Kiedy motor przestaje pracować
11 Adaptacja
Budowanie organizacji adaptującej się
Czy można działać zbyt szybko?
Pięć razy dlaczego
Dokonuj proporcjonalnych inwestycji
samoczynny regulator szybkości
Klątwa pięciu winnych
Od czego zacząć
Spojrzeć (niewygodnej) prawdzie w oczy
Zacznij powoli i skoncentruj się na konkretach
Wyznacz mistrza cyklu "Pięć razy dlaczego"
"Pięć razy dlaczego" w praktyce
Nie upychaj wszelkich zaległości w ramach cyklu "Pięć razy dlaczego"
Przejście na mniejsze partie
Rok pierwszy osiągnąć porażkę
Rok drugi pamięć mięśniowa
Rok trzeci eksplozja
12 postępowość
Jak pielęgnować przełomowe innowacje
Rzadkie,zrównoważone zasoby
Samodzielność i niezależność w pracach rozwojowych
Osobisty interes w wynikach prac
Tworzenie platformy umożliwiającej prowadzenie eksperymentów
Ochrona spółki matki
Racjonalne obawy
Zagrożenia związane z ukrywaniem innowacji
Budowa piaskownicy nowoczesności
Odpowiedzialność zespołów wewnętrznych
Zarządzanie portfelowe
Przedsiębiorca to stanowisko
Wchodzenie w status quo
13 Epilog nie marnuj
Organizacyjne supermoce
przede wszystkim system zagrożenia
Pseudonauka związana z rozwojem artykułu
Nowy program badawczy
Długoterminowa Giełda Papierów Wartościowych
Podsumowanie
14 Dołącz do nas
Spotkania członków ruchu Lean Startup
Lean Startup wiki
Lean Startup Circle
Konferencja Startup Lessons Learned
Lektura obowiązkowa
Lektura dodatkowa
Pełna przezroczystość
Podziękowania

Specyfikacja produktu

Specyfikacja One press Metoda lean startup. wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One press
ISBN 9788383222189
Oprawa miękka
Autor Eric Ries
Wydawnictwo One Press / Helion
Ilość stron 248
Rok wydania 2017
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 35,90 zł
Najwyższa cena 37,41 zł
W bazie od 08.11.2022
Data aktualizacji 16.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii zmian cen pozwala na analizę wartości towaru w czasie.

Bardzo nam przykro, obecnie nie ma dostępnych informacji o historii cen produktu.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla nas niezwykle ważna! Dodaj recenzję produktu.

Jeszcze nikt nie ocenił One press Metoda lean startup. wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych poniżej ofert dla One press Metoda lean startup. wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek One press nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów pakowania i wysyłki Zanim podejmiesz decyzję, gdzie dokonać zakupu, koniecznie zapoznaj się z opiniami o firmie i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Lista sklepów z ofertami jest odświeżana co kilka minut.

  • One press Metoda lean startup. wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (oferta z Empik)

    One press Metoda lean startup. wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek Sklep on-line
    ★★★★★
    35,89 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia One press

Produkty powiązane

Zakamarki marki One press
One press
Biblia content marketingu
One press

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...