Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia producenta krok po kroku, czyli jak z marek drobnych zrobić firmy szerokie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ― a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Wynajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są:
- zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, wybór
języka przekazu itd.)- znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy
- najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem
Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się równocześnie osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm oraz pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło przydatnej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu.
- zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, wybór
języka przekazu itd.)- znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy
- najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem
Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się równocześnie osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm oraz pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło przydatnej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu.
Tytuł Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć produktywną komunikację Autor Krzysztof Wadas Wydawnictwo One Press EAN 9788383225012 ISBN 9788383225012 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 224 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 1