W książce wychodzi od tezy, że każdy sprzedawca dostarcza pewien „artykuł". Produkuje mianowicie kontrakty na rozwiązywanie problemów klienta. Cykl „produkcji" takiej umowy nie różni się co do zasady od wytwarzania czegoś tak materialnego jak samochód czy telewizor. I może zostać skrupulatnie opracowany i opisany ― żeby służyć jako zbiór mocnych, praktycznych i powtarzalnych wytycznych dla wchodzącego na rynek lub pragnącego poprawić swoje osiągnięcia właściciela marki, menedżera sprzedaży albo etatowego sprzedawcy.
Chcesz poznać ten cykl? Chcesz przestać wreszcie sprzedawać, a zarazem zwiększyć swoją produktywność i prognozować dochody z pokaźniejszą przewidywalnością?
Robert Lipiński od 25 lat zajmuje się sprzedażą B2B. Lubi o sobie mówić „nietrener sprzedaży", ponieważ nie wierzy w efektywność charakterystycznych szkoleń sprzedażowych. Zamiast tego zmienia nastawienie (mindset), kształtuje świeże nawyki i ― niejako przy okazji ― powiększa produktywność i efektywność sprzedażową. Jest twórcą aplikacji spinme.io; stworzył ją dla nieszablonowo myślących właścicieli firm, freelancerów, menedżerów sprzedaży i oczywiście sprzedawców. Już wiesz, że jest także autorem książki Przestań wreszcie sprzedawać, którą niebawem przeczytasz. Już dzisiaj autor zaprasza cię do wspólnej przygody.