prawidłowy handlowiec to handlowiec efektywny. Czyli taki, który doprowadza do adekwatnie dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, z reguły powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na dobór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie wydajny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego?
Dzisiejsi konsumenci są szczególnie różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z pokaźniejszym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, ascetycznie oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, ładny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale unosić kwalifikacje. Szukać mistrzowskich sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać rozciągliwości w dopasowywaniu i przekonywaniu różnych typów osobowości klienta, zwiększać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży.
Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, wynajdziesz w tej książce!
Dzisiejsi konsumenci są szczególnie różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z pokaźniejszym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, ascetycznie oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, ładny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale unosić kwalifikacje. Szukać mistrzowskich sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać rozciągliwości w dopasowywaniu i przekonywaniu różnych typów osobowości klienta, zwiększać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży.
Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, wynajdziesz w tej książce!
Tytuł Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową,rozszerzać szansę na zawarcie umowy Autor Tomasz Sędzimir Wydawnictwo One Press EAN 9788328393936 ISBN 9788328393936 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\E-biznes liczba stron 232 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1