Szukasz ulepszonej i łatwiejszej drogi do biznesowego sukcesu? Na początek zapomnij o przestarzałym, konwencjonalnym modelu zakładania producenta. Nie trać czasu na pisanie biznesplanu, poznawanie konkurencji, szukanie inwestorów itd.
We współczesnym świecie zmiany zachodzą w takim tempie, iż kiedy wykonasz całą tę mrówczą pracę, Twoje cenne informacje będą już nieaktualne. Jedyne, co musisz zrobić, to przestać gadać i wziąć się do roboty!
Przeczytaj tę książkę i zacznij swój biznes już dziś, na nowych warunkach. Przekonaj się, jak można wydajnie pracować i ściągnąć na siebie uwagę otoczenia bez konieczności wydawania wielkiej kasy. Już wkrótce będziesz w stanie konkurować z wielkimi przedsiębiorstwami — bez marnowania pokaźnych środków na marketing czy reklamę — i zdołasz odnieść sukces bez przygotowywania finansowych prognoz i pięcioletnich planów.
Dla kogo jest ta książka? Dla Ciebie! Jej wartość docenią stanowczo przedsiębiorcy z krwi i kości, właściciele niedużych firm, osoby, które nie cierpią swej etatowej pracy, ofiary restrukturyzacji i artyści, którzy nie chcą już więcej głodować.
Nie trać czasu, to najlepszy moment na start! Jason Fried i David Heinemeier Hansson są założycielami nowatorskiej marki 37singals, która działa w branży komputerowej i której produktów używają miliony osób na całym świecie.
informacje o niej ukazały się w takich czasopismach, jak „Time", „Newsweek" czy „Wired". Autorzy wspólnie z pozostałymi pracownikami producenta prowadzą dodatkowo bardzo lubiany blog Singal vs.
Noise. "Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli producenta 37signals.
Nie używają oni żargonu standardowego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. Oferują funkcjonalne porady, {pomocn|przydatn)e dla każdego. Wspaniała książka." Saul Kaplan, pomysłodawca i założyciel Business Innovation Factory Powyższy opis pochodzi od wydawcy.