Poznaj sposoby na sprawną kampanię SEO w Twojej firmie! Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a choćby ze smartfonem w ręku.
Rosnące oczekiwania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż jednocześnie stacjonarnie, jak i online. W dodatku stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to udoskonalonych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.
Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Uwydatnia ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem.
Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, rozszerzających popularność Twojej strony albo sklepu internetowego. W wyniku czego uzyskasz pokaźniejszą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym.
ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy.
Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w mocnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.
Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swego serwisu Opublikuj wartościowy content, który rozszerzy widoczność Twojego serwisu w Google Przeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkowników Przygotuj raporty z wynikami sprawności Twoich działań SEO Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję w trakcie prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów.
Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów przedstawiających wyniki pozycjonowania.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.