Daj swym klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci! We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby produktywnie konkurować, marka musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej.
Wraz z dynamicznym rozwojem technice na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się usunie z rynku$440 Dlatego, jeśli nie prowadzisz marki, która działa kompletnie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć.
A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skoncentrować swoje siły i środki.
A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dobraniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą.
Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.
Poznaj kryteria wyszukiwarki Google, przystosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania! O autorze Adrian Andrzejczyk - od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Pracował dla takich marek jak RMF, Interia, Semahead, Delante, Abanana czy Kompan.pl. Obsłużył ponad 100 projektów z zakresu SEO, SEM i analityki. Jego kampanie były wyróżniane w ramach Google Premier Partner Awards.
Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach: WSEI i WSZiB. Jest certyfikowanym specjalistą Google Ads, Google Analytics i DoubleClick, mającym status partnera Google Ads. Prowadzi proces szkoleń Performance Marketing Management na YouTube.