Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie.
Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany poprzez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, niełatwa do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przychylny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.Nic bardziej mylnego!Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do solidnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe.
Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez używania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami.
By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osóbZrealizuj założone cele biznesoweWygeneruj nowe leadyArtur Jabłoński — konsultant ds. E-marketingu i szkoleniowiec.
Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji rozmaitego typu, od korporacji poprzez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. Dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka.
Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com.
Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce