Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku przystępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, lecz nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najistotniej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży.
Trzeba także oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą także w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to jednocześnie mentalnie, jak i technologicznie.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach użytkowania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji.
Zaprezentowano tu spójny system rozmów video, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak,rozszerzyć sprawność i skrócić proces sprzedaży. Książka prezentuje zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie pokaźnej wydajności w trakcie korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także progresywne strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów.
Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce pomiędzy innymi: sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji skuteczne strategie docierania do trudno przystępnych interesariuszy różnorodne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej pięć C sprzedaży społecznościowej łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.