Sprzedażowe nawyki. mikroróżnice, które generują makroefekty
Sprzedażowe nawyki. mikroróżnice, które generują makroefekty
Sprzedażowe nawyki. mikroróżnice, które generują makroefekty
Biznes, ekonomia One press

Sprzedażowe nawyki. mikroróżnice, które generują makroefekty

42,71 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 42,71 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów internetowych w naszej bazie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Sprzedażowe nawyki. mikroróżnice, które generują makroefekty One press z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 42,71 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 42,71 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press
  • 9788328388789
  • miękka
  • Paweł Muzyczyszyn
  • Onepress
  • 248
  • 2022

Opis Sprzedażowe nawyki. mikroróżnice, które generują makroefekty


Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne,klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży posiada mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego kryteria i zapotrzebowania, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Produktywny handlowiec wie, iż po to, żeby sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, żeby poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, iż różnicę robią... Drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je optymalnie, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być {pomocn|przydatn)e, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!

Paweł Muzyczyszyn - praktyk z wieloletnim doświadczeniem w pracy w działach obsługi klienta i sprzedaży B2B i B2C, gdzie budował zespoły handlowców, którymi także zarządzał. Zaczynał od stanowiska handlowca, potem, jako menedżer, zarządzał obszarami sprzedażowymi w branży bankowej i IT. Na co dzień związany z firmą szkoleniową GROW OUTDOOR jako trener, coach, mentor i konsultant. Specjalizuje się w projektach rozwojowych dla handlowców i menedżerów sprzedaży, wykorzystuje przy tym autorską metodykę opartą na narzędziach outdoor. Jego artykuły publikowane są w magazynach branżowych: Nowa Sprzedaż, Personel i Zarządzanie, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży.
Tytuł Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty Autor Paweł Muzyczyszyn Wydawnictwo One Press EAN 9788328388789 ISBN 9788328388789 Kategoria Poradniki\Rozwój osobisty Liczba stron 248 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Sprzedażowe nawyki. mikroróżnice, które generują makroefekty
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One press
ISBN 9788328388789
Oprawa miękka
Autor Paweł Muzyczyszyn
Wydawnictwo Onepress
Ilość stron 248
Rok wydania 2022
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 42,71 zł
Najwyższa cena 42,71 zł
W bazie od 10.03.2022
Data aktualizacji 21.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwoli Ci podejmować.

nie udało się nam uzyskać archiwalnych danych na temat cen dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym kupującym.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych niżej propozycji dla Sprzedażowe nawyki. mikroróżnice, które generują makroefekty One press nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów przesyłki Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Aktualizacja katalogu sklepów następuje co kilka - kilkanaście minut.

  • Sprzedażowe nawyki. mikroróżnice, które generują makroefekty (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Sprzedażowe nawyki. mikroróżnice, które generują makroefekty Sklep on-line
    ★★★★★
    42,71 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia One press

Produkty powiązane

Zakamarki marki One press
One press
Biblia content marketingu
One press

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...