Strategia komunikacji w social mediach One press
Strategia komunikacji w social mediach One press
Strategia komunikacji w social mediach One press
Biznes, ekonomia One press

Strategia komunikacji w social mediach One press

od
37,46 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował Empik w cenie 37,46 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów internetowych w bazie Docero aby wyszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Strategia komunikacji w social mediach One press One press z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 37,46 zł w sklepie Empik. Przedstawiona cena 37,46 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press
  • 9788328393707
  • Oruba Norbert
  • One Press

Opis Strategia komunikacji w social mediach One press

Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich dane, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią konkretne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Nad wyraz jeśli producent albo firma potrafi efektywnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - jednocześnie środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.

By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Prosto powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, potrzebnie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak produkować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie występowanie w tych mediach może dać Twojej firmie.
Tytuł Strategia komunikacji w social mediach Autor Norbert Oruba Wydawnictwo One Press EAN 9788328393707 ISBN 9788328393707 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\E-biznes ilość stron 224 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Strategia komunikacji w social mediach One press
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One press
ISBN 9788328393707
Autor Oruba Norbert
Wydawnictwo One Press
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 37,46 zł
Najwyższa cena 38,12 zł
W bazie od 16.07.2022
Data aktualizacji 14.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen pozwala na podejmowanie mądrych decyzji o zakupie.

Nie udało się pobrać archiwalnych danych cenowych dla produktu Strategia komunikacji w social mediach One press (Biznes, ekonomia). Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Daj nam znać, co o nim myślisz.

Na chwilę obecną brak recenzji Strategia komunikacji w social mediach One press. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Do kwot pokazanych niżej dla Strategia komunikacji w social mediach One press One press nie wliczono ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim podejmiesz decyzję, gdzie kupić produkt, zapoznaj się z opiniami o firmie i uwzględnij warunki dostawy. Co kilkanaście minut następuje aktualizacja katalogu sklepów.

  • Strategia komunikacji w social mediach One press (oferta z Empik)

    Strategia komunikacji w social mediach One press Sklep on-line
    ★★★★★
    37,46 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia One press

Produkty powiązane

Zakamarki marki One press
One press
Biblia content marketingu
One press

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...