Chcesz, żeby Twoja firma była spora? Chcesz,klienci ją lubili, aby chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że żeby zbudować silną producenta, trzeba posiadać ogromny budżet.
Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw.
Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.jednakowo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr.
Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia firmy krzyczą do nas z reklam: wyśmienita jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi.
Jeśli to tylko wydmuszka, wytworzona, aby krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... Bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak mnóstwo korzyści może przynieść korzystnie skonstruowana strategia firmy. Nie idź na skróty.
Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów.
O tym właśnie jest ta książka.Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - poprzez cały cykl, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja producent. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł.
Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swej producenta. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania.
Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia firmy i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji.
Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w obszerne.Krzysztof Wadas - marketingowiec, praktyk, psycholog i trener biznesu.
Na co dzień zajmuje się szeroko pojętym marketingiem, działaniami promocyjnymi i budowaniem silnych brandów. Od kilku lat dzieli się swoim doświadczeniem, prowadząc zajęcia ze studentami na Uniwersytecie SWPS w ramach specjalności psychologia biznesu i w Wyższej Szkole Bankowej, gdzie uczy strategii producenta.
„Otwieranie drzwiczek w głowie” to jego pasja. Wolny czas najchętniej spędza ze swoją znakomitą rodziną, lubi czytać książki popularnonaukowe, a od czasu do czasu dosłownie zatraca się w grach RPG typu Wiedźmin czy Final Fantasy.
Tytuł Strategia firmy krok po kroku, czyli jak z marek śladowych zrobić firmy spore Autor Krzysztof Wadas Wydawnictwo One Press EAN 9788328387966 ISBN 9788328387966 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 232 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1