Strategia krok po kroku, czyli jak z marek.. One press
Strategia krok po kroku, czyli jak z marek.. One press
Strategia krok po kroku, czyli jak z marek.. One press
Biznes, ekonomia One press

Strategia krok po kroku, czyli jak z marek.. One press

od
42,99 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 42,99 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość internetowych sklepów w naszej bazie danych aby odnaleźć najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Strategia krok po kroku, czyli jak z marek.. One press One Press z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 42,99 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 42,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press
  • 9788328387966
  • miękka
  • Krzysztof Wadas
  • One Press
  • 232
  • 2022

Opis Strategia krok po kroku, czyli jak z marek.. One press

Chcesz, żeby Twoja firma była spora? Chcesz,klienci ją lubili, aby chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że żeby zbudować silną producenta, trzeba posiadać ogromny budżet.

Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw.

Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.jednakowo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr.

Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia firmy krzyczą do nas z reklam: wyśmienita jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi.

Jeśli to tylko wydmuszka, wytworzona, aby krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... Bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak mnóstwo korzyści może przynieść korzystnie skonstruowana strategia firmy. Nie idź na skróty.

Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów.

O tym właśnie jest ta książka.Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - poprzez cały cykl, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja producent. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł.

Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swej producenta. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania.

Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia firmy i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji.

Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w obszerne.Krzysztof Wadas - marketingowiec, praktyk, psycholog i trener biznesu.

Na co dzień zajmuje się szeroko pojętym marketingiem, działaniami promocyjnymi i budowaniem silnych brandów. Od kilku lat dzieli się swoim doświadczeniem, prowadząc zajęcia ze studentami na Uniwersytecie SWPS w ramach specjalności psychologia biznesu i w Wyższej Szkole Bankowej, gdzie uczy strategii producenta.

„Otwieranie drzwiczek w głowie” to jego pasja. Wolny czas najchętniej spędza ze swoją znakomitą rodziną, lubi czytać książki popularnonaukowe, a od czasu do czasu dosłownie zatraca się w grach RPG typu Wiedźmin czy Final Fantasy.

Tytuł Strategia firmy krok po kroku, czyli jak z marek śladowych zrobić firmy spore Autor Krzysztof Wadas Wydawnictwo One Press EAN 9788328387966 ISBN 9788328387966 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 232 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Strategia krok po kroku, czyli jak z marek.. One press
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One Press
ISBN 9788328387966
Oprawa miękka
Autor Krzysztof Wadas
Wydawnictwo One Press
Ilość stron 232
Rok wydania 2022
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 42,99 zł
Najwyższa cena 43,27 zł
W bazie od 31.05.2022
Data aktualizacji 21.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwoli Ci podejmować.

Obecnie nie mamy historycznych danych dotyczących cen dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Napisz, co o nim myślisz.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty przesyłki dla Strategia krok po kroku, czyli jak z marek.. One press One Press nie są uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Zanim zdecydujesz, gdzie zrobić zakup, koniecznie zapoznaj się z opiniami na temat firmy i uwzględnij warunki dostawy. Aktualizacja listy propozycji cenowych następuje co kilka minut.

  • Strategia krok po kroku, czyli jak z marek.. One press (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Strategia krok po kroku, czyli jak z marek.. One press Sklep on-line
    ★★★★★
    43,27 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia One Press

Produkty powiązane

Zakamarki marki One press
One press
Biblia content marketingu
One press

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...