Tysiące przedsiębiorców boleśnie przekonało się o tym,genialny pomysł i stworzenie nieprzeciętnego towaru wcale nie zapewniają sukcesu. Jeden problem - brak ruchu sprzedażowego - rokrocznie doprowadza do upadku wielu obiecujących przedsięwzięć.
Nie starczy wykazać się odwagą, by założyć producenta, i pomysłowością w kreowaniu oferty. Konieczna jest jeszcze umiejętność kierowania ludzi w swoją stronę. Czekanie, aż konsumenci sami się zjawią, prowadzi do klęski.
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o idealnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, iż w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko prawidłowo zrozumieć, kim są Twoi idealni kupujący, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego.
Do tych celów służą konkretne strategie ― a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków.
Działanie tych strategii można nieprzeciętnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w powiększaniu ruchu choćby bez dostępu do którejś z sieci reklamowych. W książce: koncepcja lejków sprzedażowych i jej znaczenie w innowacyjnym marketingu siedem tajników tworzenia grupy swych nieprzeciętnych klientów osiem tajników wypełniania lejków sprzedażowych pięć tajników hakowania wzrostu sprzedaży tajemnice ruchu w sieciach reklamowych: Facebook, Google, YouTube, Instagram O tych sposobach nie mówi się głośno!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.