One press Teoria u dla świadomych liderów
One press Teoria u dla świadomych liderów
One press Teoria u dla świadomych liderów
Biznes, ekonomia One press

One press Teoria u dla świadomych liderów

od
32,43 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował Empik w cenie 32,43 zł

Przejrzeliśmy wiele internetowych sklepów w naszej bazie danych aby odszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. One press Teoria u dla świadomych liderów One press z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 32,43 zł w sklepie Empik. Pokazana cena 32,43 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press
  • 9788328392243
  • Otto Scharmer
  • One Press

Opis One press Teoria u dla świadomych liderów

Najkrócej rzecz ujmując, teoria U jest opartą na świadomości metodą zarządzania zmianą. Łączy myślenie systemowe i osiągnięcia psychologii uważności, a cykl przeprowadzania zmian jest w ramach tej koncepcji demonstrujeny z perspektywy rozwijającej się ludzkiej świadomości.

Okazuje się, iż warunkiem sprawnego przywództwa jest uświadomienie sobie istnienia i znaczenia czegoś, co dziś stanowi martwy punkt. Według teorii U martwym punktem są warunki wewnętrzne, niewidoczny, źródłowy wymiar relacji międzyludzkich oraz relacji ludzi z systemem i człowieka z samym sobą.

Dzięki tej książce nauczysz się postrzegać przywództwo jako zdolność systemu do współwyczuwania i współkształtowania przyszłości, a następnie uświadomisz sobie, że wszelkie przywództwo ma charakter rozproszony - jeśli ma być efektywne, musi obejmować wszelkich.

Jest to związane z przywróceniem pętli sprzężenia zwrotnego między elementami systemu a jego całością. W tym celu trzeba się nauczyć kierowania uwagą i energią, jednocześnie swoją, jak i zespołu. Poza dostępnym wprowadzeniem koncepcji teorii U znalazł się tu opis użytecznych metod pozwalających na łatwiejsze wprowadzanie zmian i wzmacnianie potencjału kształtowania przyszłości, jednocześnie na poziomie pojedynczej organizacji, jak i całych społeczeństw.

W książce: koncepcje i procesy w ramach teorii U macierz ewolucji społecznej w kierunku społeczeństwa 4.0 zasady myślenia systemowego i przeprowadzanie zmian systemowych tworzenie innowacji na podstawie przyszłości współwyczuwanie, presencja i współtworzenie? zasady, praktyki, korzyści Siła uwagi - oto supermoc naszych czasów!

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja One press Teoria u dla świadomych liderów
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One press
ISBN 9788328392243
Autor Otto Scharmer
Wydawnictwo One Press
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 32,43 zł
Najwyższa cena 32,44 zł
W bazie od 17.07.2022
Data aktualizacji 15.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala Ci podejmować świadome decyzje zakupowe.

Obecnie nie posiadamy archiwalnych danych dotyczących cen dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym klientom.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych poniżej ofert dla One press Teoria u dla świadomych liderów One press nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów pakowania i wysyłki Przed określeniem, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenach sklepu i nie zapomnij o dodaniu dodatkowych kosztów jeżeli istnieją. Odświeżanie katalogu sklepów z ofertami następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • One press Teoria u dla świadomych liderów (oferta z Empik)

    One press Teoria u dla świadomych liderów Sklep on-line
    ★★★★★
    32,44 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia One press

Produkty powiązane

Zakamarki marki One press
One press
Biblia content marketingu
One press

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...