Wiedza potrzebna mikroprzedsiębiorcy
Masz pomysł na własną firmę, lecz brakuje Ci wiedzy na temat formalności? A może przekroczyłeś już Rubikon i dołączyłeś do grona prywatnych przedsiębiorców? Zastanawiasz się, jak wydajną sprzedaż, jakie narzędzia marketingowe będą Ci niezbędne? Rozważasz, czy warto zostać franczyzodawcą? Próbujesz wszystkie zadania wykonywać osobiście i czujesz, że powoli grzęźniesz w niezałatwionych sprawach i niezrozumiałych przepisach?
Oto charakterystyczne problemy, z jakimi na co dzień zmaga się początkujący przedsiębiorca. Za kilka lat pewnie będziesz się z tego śmiać, dziś jednak spędzają Ci sen z oczu. To zrozumiałe — nikt nie jest ekspertem od prowadzenia firmy od samego początku! korzystnie jednak posiadać przy sobie mądrego doradcę. Takiego, który zna odpowiedzi na mnóstwo Twoich pytań, a na dodatek potrafi wyjaśnić każde zagadnienie w sposób prosty i zrozumiały. Niedługo i treściwie. Jeszcze lepiej, gdy swego mentora możesz posiadać za każdym razem... Ze sobą. Gdy możesz przeczytać niebanalny Cię fragment rozdziału i wyjaśnić wszelkie wątpliwości. Dzisiaj masz szansę zyskać takiego doradcę: To Twoja marka jest poradnikiem początkującego przedsiębiorcy przygotowanym poprzez praktyków biznesu.
To książka napisana specjalnie po to, aby pomóc Ci założyć i skutecznie rozwinąć Twoją producenta!
Partnerem książki jest producent Tax Care, która wspiera niedużych i średnich przedsiębiorców w zakresie księgowości i doradztwa finansowego. Wspólnie z Idea Bankiem formuje grupę bankowo-księgową, która oferuje klientom kompleksowe rozwiązania finansowe dla firm. W Tax Care, obok usług księgowych, przedsiębiorcy mogą także skorzystać z wielu prekursorskich i poręcznych rozwiązań, wśród których można wymienić: obsługę kadrowo-płacową, usługi windykacji i faktoringu, czy doradztwo prawne. Na szczególną uwagę zasługuje również elektroniczna księga przychodów i rozchodów, a także możliwość przechowywania dokumentów księgowych w tzw. Chmurze. Wszystko po to,jednocześnie przedsiębiorca na starcie, jak i ten z wieloletnim stażem mógł prężnie się rozwijać.
Recenzje:
Minęło zaledwie kilka miesięcy od debiutu, a już książka „To Twoja firma. 12 kroków do sukcesu" wskoczyła na podium najlepiej sprzedających się poradników biznesowo – ekonomicznych Empiku. Wydana przed wydawnictwo One Press publikacja, to kompleksowy przewodnik dla przedsiębiorcy, którego autorami są doświadczeni eksperci, ludzie świata biznesu oraz znani dziennikarze.
Książka „To Twoja firma. 12 kroków do sukcesu" znalazła się na 3. Miejscu najlepiej sprzedających się poradników biznesowo – ekonomicznych Empiku. - Niezmiernie raduje nas popularność naszej książki. Mamy nadzieję, iż będzie ona prawidłowym kierunkowskazem, który w 12 krokach poprowadzi czytelnika do sukcesu - mówi Adam Głos, Prezes Tax Care, który jest pomysłodawcą i głównym partnerem książki.
– Książka to zbiór wielu ergonomicznych zagadnień skatalogowanych w jednym miejscu dzięki współpracy z ekspertami posiadającymi wieloletnie doświadczenie. Wszystko po to, żeby stworzyć kompleksowy i funkcjonalny poradnik dla przedsiębiorcy – dodaje.
Publikacja dostarcza czytelnikowi szerokiej wiedzy na temat założenia własnej firmy, wyboru odpowiedniej formy rozliczenia, wydajnej promocji i efektywnej sprzedaży. Odnajdziemy tu także rozdziały na temat networkingu, marketingu, działań public relations, zarządzania projektami i ludźmi.
woman-news.pl (2015-06-13)
Jak założyć własną markę? Trzeba spełnić wymagania formalne, zarejestrować działalność, zdobyć pozwolenia i środki na jej prowadzenie. Pozyskać i utrzymać klientów. Zadbać o promocję i reklamę. Mieć zyski i czerpać satysfakcje. I tak dalej. Tylko jak do tego podejść i wykorzystać w sytuacji naszej firmy?
Publikacja wydawnictwa One Press i Tax Care to korzystny przykład content marketingu. Czytelnik, a zarazem potencjalny klient drugiej z wymienionych firm, dostaje ciekawy, najróżniejszy materiał. Nie jest to kolorowy folder reklamowy z ofertą i zdjęciami uśmiechniętych doradców. To kilkanaście tekstów posegregowanych w rozdziały oraz historie przedsiębiorców (tak, są oni klientami Tax Care, a na co liczyliście?).
Oczywiście, w odróżnieniu od tradycyjnego materiału reklamowego trzeba za niego zapłacić. Czy warto? Tak. Bo? otrzymujesz kompendium wiedzy o zakładaniu i prowadzeniu marki. Wprowadza w realia bycia przedsiębiorcą, podpowiada jak sobie radzić z problemami natury formalnej (dokumenty, urzędy, podatki etc.), promocją (marketing, jak zdobyć pracowników o odpowiednich kwalifikacjach etc.) oraz tymi czysto ludzkimi (budowanie harmonii pomiędzy pracą, a życiem osobistym, oddech, odpoczynek, zarządzanie relacjami w zespole etc.). Zwłaszcza rozdziały poświęcone marketingowi i wsparciu coachingowemu (przedsiębiorcy i jego relacji z innymi – pracownikami, klientami, rodziną) stanowią o sile tej pozycji, bo nieraz zapomina się o tym, albo robi to w nieporadny sposób.
Z życia książek (2015-04-24)