Tworzenie doświadczeń klientów. wydanie ii poszerzone One press
Tworzenie doświadczeń klientów. wydanie ii poszerzone One press
Tworzenie doświadczeń klientów. wydanie ii poszerzone One press
Biznes, ekonomia One press

Tworzenie doświadczeń klientów. wydanie ii poszerzone One press

od
49,92 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma Empik w cenie 49,92 zł

Przejrzeliśmy bazę internetowych sklepów w naszej bazie danych aby odszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Tworzenie doświadczeń klientów. wydanie ii poszerzone One press One press z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 49,92 zł w sklepie Empik. Wyświetlona cena 49,92 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press
  • 9788383222639

Opis Tworzenie doświadczeń klientów. wydanie ii poszerzone One press

W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność Klientocentryczność to strategia orientująca działania marki na zapotrzebowania klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: nabyć – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu.

W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią optymalnie zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie! Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług albo zakupu produktów.

W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Wyszukasz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm oraz dane o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta.

Poznasz w dodatku przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie ― dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych. "Mamy nadzieję, iż ta książka będzie stanowiła przewodnik i pierwsze źródło danych dla wszystkich, którzy chcą ze zrozumienia i lepszego zaspokojenia potrzeb klientów przez cyfrowe rozwiązania uczynić swoją przewagę konkurencyjną." ze wstępu Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Tworzenie doświadczeń klientów. wydanie ii poszerzone One press
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One press
ISBN 9788383222639
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 49,92 zł
Najwyższa cena 50,99 zł
W bazie od 22.09.2023
Data aktualizacji 14.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala użytkownikowi na analizę wartości produktu na przestrzeni czasu.

Bardzo nam przykro, obecnie nie ma aktualnych informacji na temat historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Powiedz innym, co o nim sądzisz.

Jeszcze nikt nie ocenił Tworzenie doświadczeń klientów. wydanie ii poszerzone One press. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Zaprezentowane poniżej ceny dla Tworzenie doświadczeń klientów. wydanie ii poszerzone One press One press nie wliczają w siebie kosztów związanych z wysyłką. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Odświeżanie listy sklepów następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Tworzenie doświadczeń klientów. wydanie ii poszerzone One press (w sklepie Empik)

    Tworzenie doświadczeń klientów. wydanie ii poszerzone One press Sklep on-line
    ★★★★★
    50,99 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia One press

Produkty powiązane

Zakamarki marki One press
One press
Biblia content marketingu
One press

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...