Pozornie skazany na sukces projekt nieraz kończy się katastrofą. Powodów jest niemało. Może to być błędne zdiagnozowanie pragnień klientów albo skoncentrowanie się bardziej na technologiach niżeli potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania dużo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?
Można, starczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak użyć pozyskane dane do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji pomiędzy jego członkami oraz jakości tworzonych wartości. Niemało miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie skomplikowane zadania stają się o sporo łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się stosowne narzędzia. Jeszcze one zostały tu wyczerpująco opisane.
Dzięki tej książce:
- zrozumiesz wzorce tworzenia wartości
- zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu
- unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje
- zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą konsumenci
- nauczysz się korzystać z optymalnych narzędzi w trakcie opracowywania propozycji wartości