Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, iż szczęśliwsi ludzie pracują chętniej, szczęśliwsze zespoły są wydajniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą spektakularne sukcesy.
Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, iż dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania aniżeli kilkanaście lat temu.
Tylko jak solidnie miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, by zbudować lepszą kulturę organizacyjną, rozszerzyć efektywność w swym zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do postępowości.
W tym nad wyraz ergonomicznym, a zarazem ciekawie napisanym poradniku wyszukasz mnóstwo przykładów niebanalnych gier, najnowocześniejszych narzędzi i efektywnych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, iż można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, ulepszać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność.
Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, żeby pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: lepiej mierzyć efektywność, sprawniej nagradzać pracowników, zastąpić oceny okresowe, produktywniej motywować zespoły, tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i nowoczesności.
Zespół jest zbyt ważny, by pozostawić go menedżerom! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.