Facebook na kozetce
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to konkretne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, żeby każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.
Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi:
Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych
Co sprawia, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić
Jak producenta i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swych celów
W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych
O autorze
Artur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) i social media managerem w Edipresse Polska (firmy Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, włącza się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat krzywdzącego wpływu social mediów.
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to konkretne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, żeby każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.
Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi:
Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych
Co sprawia, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić
Jak producenta i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swych celów
W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych
O autorze
Artur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) i social media managerem w Edipresse Polska (firmy Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, włącza się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat krzywdzącego wpływu social mediów.