Czy wiesz, jak rozszerzyć swoje szanse na wydajną sprzedaż?
dobry handlowiec to handlowiec sprawny. Czyli taki, który doprowadza do adekwatnie obfitej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, najczęściej powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na dobór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, iż będzie właśnie taki. Maksymalnie sprawny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego?
Dzisiejsi klienci są niezwykle różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą również z pokaźniejszym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, ascetycznie oceniających niekompetentnych sprzedawców. By odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami skomplikowany zawód, trzeba stale podciągać kwalifikacje. Szukać fachowych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać sprężystości w dopasowywaniu i przekonywaniu przeróżnych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swych umiejętności i kreować własny, oryginalny fason sprzedaży.
Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, wyszukasz w tej książce!