Model biznesu w środowisku smart world Pwe
Model biznesu w środowisku smart world Pwe
Model biznesu w środowisku smart world Pwe

Model biznesu w środowisku smart world Pwe

61,44 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 61,44 zł

Przejrzeliśmy wiele internetowych sklepów w naszej bazie danych aby wyszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Model biznesu w środowisku smart world Pwe Pwe z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 61,44 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 61,44 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • PWE
  • 9788320825329
  • Adamik Anna, Grabowska Sandra, Saniuk Sebastian
  • PWE
  • 304

Opis Model biznesu w środowisku smart world Pwe

Smart World to specyficzne środowisko działania, które obejmuje swymi wyrafinowanymi oczekiwaniami technologiczno-technicznymi, środowiskowymi, społecznymi i organizacyjnymi rozmaite podmioty, systemy i rzeczy, w tym obiekty fizyczne, usługi cybernetyczne, świadomych społecznie i środowiskowo ludzi i sposób ich myślenia kognitywnego.

integruje się ono z rosnącym zorientowaniem na tworzenie i wdrażanie takich proaktywnych i najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, które będą kształtowały coraz to udoskonalone jakościowo, a przy tym bardziej humanitarne i jednostajne środowiskowo warunki funkcjonowania społecznego i gospodarczego.

W Smart World hiperprzestrzeń ta staje się podstawową architekturą systemu skutecznych działań rynkowych. W związku z tym dynamiczny rozwój technologiczny, a także rozwiązania wdrażane w innowacyjnych przedsiębiorstwach skutkują zmianą paradygmatów zarządzania i potrzebą budowy nowych modeli biznesu.

nowoczesne modele biznesu powinny dążyć do zachowania równowagi między rozwojem inteligentnej technologii a poprawą jakości życia i uznawanymi wartościami w poszczególnych społeczeństwach. Celem książki jest podjęcie próby identyfikacji, charakterystyki i usystematyzowania komponentów koncepcji Smart World oraz przedstawienie kluczowych dla współczesnych organizacji uwarunkowań sprawnego funkcjonowania w jej środowisku, które determinują architekturę postępowych modeli biznesu.

Opracowanie ma także służyć określeniu kierunków inteligentnego rozwoju środowisk biznesowych i okołobiznesowych dla potrzeb wydajniejszego upowszechnienia wymagań współczesności i ergonomicznej realizacji towarzyszących temu procesowi zmian, w tym cyfryzacji, automatyzacji, usieciowania czy otwierania się współczesnego świata na szeroko pojętą współpracę oraz problemy środowiskowe i społeczne.

Idea Smart World to bowiem nie tylko użycie inteligentnych technologii w procesie projektowania, wytwarzania i dostarczania spersonalizowanych produktów i usług dla członków Społeczeństwa 5.0. To nie tylko realizacja inteligentnego usieciowania wszystkich ogniw łańcucha wartości i otwartość na komunikację, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami zapisanymi w modelu biznesu 4.0.

To także głębsze, inteligentnie ukierunkowane zaangażowanie organizacji w jednostajnie środowiskowe i społeczne. Identyfikując megatrendy wynikające z środowiska Smart World w książce zaproponowano referencyjną architekturę modelu biznesu 4.0, której budowę oparto na filarach Przemysłu 4.0.

Model biznesu 4.0 został zbudowany na architekturze technicznej i społecznej, które łączą odporne procesy w celu realizacji wartości dla klienta. Wysoce innowacyjna architektura modelu biznesu oparta jest na postępowych rozwiązaniach technologicznych.

Natomiast w architekturze społecznej uwypuklono aspekt zarządzania talentami, który jest silnie akcentowany w koncepcji Przemysłu 5.0. W opracowaniu nad wyraz mnóstwo uwagi poświęcono sektorowi MŚP i warunkom jego dostosowania do środowiska Smart World.

Podjęte w opracowaniu rozważania wsparto poręcznymi przykładami z obszarów współczesnych smart organizacji, smart fabryk i cyber-fizycznych sieci przedsiębiorstw. Z uwagi na charakter i różnorodność przedstawionych rozważań książka może stanowić doskonałą pomoc dydaktyczną dla studentów, zwłaszcza kierunków: zarządzanie, inżynieria zarządzania, logistyka czy inżynieria produkcji i pokrewnych oraz służyć jako wsparcie procesów decyzyjnych i inwestycyjnych praktyków biznesu różnorodnych branż Tytuł Model biznesu w środowisku Smart World Autor Anna Adamik,Sandra Grabowska,Sebastian Saniuk Wydawnictwo PWE EAN 9788320825329 ISBN 9788320825329 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 304 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 1

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Model biznesu w środowisku smart world Pwe
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Pwe
ISBN 9788320825329
Autor Adamik Anna, Grabowska Sandra, Saniuk Sebastian
Wydawnictwo PWE
Ilość stron 304
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 61,44 zł
Najwyższa cena 61,44 zł
W bazie od 07.03.2023
Data aktualizacji 15.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala użytkownikowi na porównanie wartości towaru na przestrzeni czasu.

Przepraszamy, na chwilę obecną brak dostępnych informacji o historii cen produktu Model biznesu w środowisku smart world Pwe (Biznes, ekonomia).

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Daj znać innym, co o nim myślisz.

Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty przesyłki dla Model biznesu w środowisku smart world Pwe Pwe nie zostały uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Zanim zdecydujesz, gdzie dokonać zakupu, zapoznaj się z opiniami na temat sklepu i uwzględnij warunki dostawy. Odświeżanie katalogu ofert następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Model biznesu w środowisku smart world Pwe (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Model biznesu w środowisku smart world Pwe Sklep on-line
    ★★★★★
    61,44 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Pwe

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...