Książka stanowi funkcjonalny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można zastosować to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor prezentuje najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Podtytuł: 100 szybkich, przystępnych i tanich sposobów na przekonanie klienta
ISBN: 9788301183608
Kod paskowy: 9788301183608
Autorzy: Dooley Roger
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 320
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58
Format: 15.0x23.5cm
Głębokość (mm): 18
Waga: 0.48
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Autor prezentuje najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Podtytuł: 100 szybkich, przystępnych i tanich sposobów na przekonanie klienta
ISBN: 9788301183608
Kod paskowy: 9788301183608
Autorzy: Dooley Roger
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 320
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58
Format: 15.0x23.5cm
Głębokość (mm): 18
Waga: 0.48
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka