Semiotyka w marketingu. jak badać znaki, symbole i kody rynku? Pwn
Semiotyka w marketingu. jak badać znaki, symbole i kody rynku? Pwn
Semiotyka w marketingu. jak badać znaki, symbole i kody rynku? Pwn

Semiotyka w marketingu. jak badać znaki, symbole i kody rynku? Pwn

67,12 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 67,12 zł

Przeszukaliśmy całą bazę internetowych sklepów w naszej bazie aby odszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Semiotyka w marketingu. jak badać znaki, symbole i kody rynku? Pwn Pwn z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 67,12 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 67,12 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • PWN
  • 9788301233006
  • Polak Krzysztof, Żurawicka Marzena
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 300

Opis Semiotyka w marketingu. jak badać znaki, symbole i kody rynku? Pwn

Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i produkować strategię firmy, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne firmy coraz częściej odwołują się do kultury modnej, a to właśnie semiotyka wskazuje na takie systemy znaków i konteksty, które warto wykorzystać w budowaniu niebanalnej kulturowo firmy i jej przekazu.

Publikacja ta jest efektem doświadczenia autorów w badaniach rynku z użyciem perspektywy semiotycznej. Krzysztof Polak i Marzena Żurawicka zrealizowali ponad 300 semiotycznych projektów badawczych dla firm, marek, instytucji w Polsce i na świecie. Przeprowadzili sporo wykładów, szkoleń i prelekcji związanych z analizą semiotyczną.

To poręczny podręcznik wprowadzający w świat semiotyki jako perspektywy poznawczej i analitycznej ze szczególnym uwzględnieniem semiotyki kultury i jej wykorzystania w marketingu i komunikacji. Adresowany jest zarówno dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego i szeroko rozumianych badań rynku i kultury, jak i osób już zawodowo pracujących w tych obszarach.

Książka jest kompletnym programem pokazującym krok po kroku metody pracy nad konkretnymi zagadnieniami. Jest skupiona na tzw. Applied semiotics. Ma pomóc w zorganizowaniu i przeprowadzeniu „reaserchu" wszędzie tam, gdzie ważny jest znak, symbol, znaczenie, narracja i kontekst kulturowy oraz pokazać, jak można wydobywać wnioski z takich analiz i tworzyć rekomendacje w procesach dizajnu, tworzenia komunikacji i strategii kulturowych marek.

Tytuł Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku Autor Krzysztof Polak,Marzena Żurawicka Wydawnictwo PWN EAN 9788301233006 ISBN 9788301233006 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing linia Zrozumieć rynek i konsumenta liczba stron 300 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 1

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Semiotyka w marketingu. jak badać znaki, symbole i kody rynku? Pwn
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Pwn
ISBN 9788301233006
Autor Polak Krzysztof, Żurawicka Marzena
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilość stron 300
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 67,12 zł
Najwyższa cena 67,12 zł
W bazie od 04.10.2023
Data aktualizacji 30.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala użytkownikowi na analizę wartości produktu w czasie.

nie udało się nam uzyskać historycznych informacji na temat cen dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla nas niezwykle ważna! Wyślij recenzję produktu.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Semiotyka w marketingu. jak badać znaki, symbole i kody rynku? Pwn. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty dostawy dla Semiotyka w marketingu. jak badać znaki, symbole i kody rynku? Pwn Pwn nie są uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Przed wyborem miejsca zakupu, zapoznaj się z reputacją firmy i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z przesyłką. Lista sklepów jest okresowo odświeżana co jakiś czas, około raz na kilka / kilkanaście minut.

  • Semiotyka w marketingu. jak badać znaki, symbole i kody rynku? Pwn (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Semiotyka w marketingu. jak badać znaki, symbole i kody rynku? Pwn Sklep on-line
    ★★★★★
    67,12 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Pwn

Produkty powiązane

Pwn Cztery przyszłości
PWN

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...