Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf
Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf
Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf

Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf

26,60 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 26,60 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów internetowych w bazie Docero aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf Katarzyna Bilińska-Reformat z kategorii audiobooki kupisz w cenie 26,60 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 26,60 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788378752332
  • Katarzyna Bilińska-Reformat
  • 261
  • 2015

Opis Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych Autor Katarzyna Bilińska-Reformat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-233-2 Rok wydania 2015 Katowice liczba stron 261 Format pdf Spis treści Wstęp 7
1. Relacje podmiotów gospodarujących w ujęciach teoretycznych 21
1.1. Istota i właściwości relacji 21
1.2. Klasyfikacja relacji i ich składowe 35
1.3. Relacje w teorii marketingu i zarządzania 47
1.3.1. Koncepcja marketingu relacyjnego i jej rozwój 47
1.3.2. Koncepcja relacji w zarządzaniu 61
1.4. Podsumowanie 70
2. Sieci handlu detalicznego i ich relacje z otoczeniem 72
2.1. Organizacja sieciowa jako dominująca struktura we współczesnej gospodarce a kategoria sieci handlu detalicznego 73
2.2. Struktura podmiotowa sieci handlu detalicznego 85
2.2.1. Międzynarodowe sieci handlu detalicznego 85
2.2.2. Krajowe sieci handlu detalicznego 92
2.3. Charakterystyka klientów docelowych i ich relacje z sieciami handlu detalicznego 96
2.4. Charakterystyka dostawców i ich relacje z sieciami handlu detalicznego 111
2.5. Podsumowanie 124
3. Uwarunkowania globalne i lokalne działalności sieci handlowych w Polsce 126
3.1. Wpływ „nowej globalizacji" na kształtowanie relacji sieci handlu detalicznego 126
3.2. Orientacja na lokalne warunki działania sieci handlu detalicznego 148
3.3. Wpływ uwarunkowań globalnych i lokalnych na klientów sieci handlowych i zachowania strategiczne sieci 154
3.3.1. Wpływ uwarunkowań globalnych i lokalnych na zachowania klientów sieci detalicznych – wyniki badań 157
3.3.2. Działania strategiczne sieci handlowych w zakresie marketingu relacji 170
3.4. Podsumowanie 181
4. Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami w świetle wyników badań 183
4.1. Ogólne założenia prowadzonych badań bezpośrednich klientów i dostawców sieci handlowych 183
4.2. Relacje sieci handlu detalicznego z ich klientami w świetle badań 184
4.2.1. Metodyka badań 184
4.2.2. Relacje klientów z placówkami handlowymi i ich determinanty w świetle wyników badań 188
4.2.3. Model czynników kształtowania skłonności klientów do tworzenia relacji z siecią handlową 194
4.3. Relacje sieci handlu detalicznego z ich dostawcami 195
4.3.1. Metodyka badania relacji sieci handlowych z dostawcami 195
4.3.2. Wyniki badań dostawców sieci handlowych 198
4.3.3. Identyfikacja działań związanych ze współpracą i kształtowaniem relacji z dostawcami – case research 204
4.4. Model teoretyczno-opisowy relacji sieci handlowych z klientami i dostawcami 214
4.5. Podsumowanie 217
Zakończenie 219
Bibliografia 225
Spis rysunków 241
Spis tabel 242
Aneks 245

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788378752332
Autor Katarzyna Bilińska-Reformat
Ilość stron 261
Rok wydania 2015
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 26,60 zł
Najwyższa cena 26,60 zł
W bazie od 30.03.2017
Data aktualizacji 13.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii cen pozwala na podejmowanie świadomych decyzji o zakupie.

Na chwilę obecną nie mamy danych archiwalnych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Powiedz innym, co o nim myślisz.

Obecnie nie ma opinii dotyczących Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Do cen wyświetlonych na poniższej liście dla Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf Katarzyna Bilińska-Reformat nie wliczono ewentualnych kosztów dostawy / wysyłki. Podczas wyboru miejsca zakupu, zapoznaj się z komentarzami o sklepie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z przesyłką. Aktualizacja katalogu sklepów następuje co kilkanaście minut.

  • Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, AZ#18FB7FAFEB/DL-ebwm/pdf Sklep on-line
    ★★★★★
    26,60 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Katarzyna Bilińska-Reformat

Produkty powiązane

Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian
Katarzyna Bilińska-Reformat

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...