Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować producenta miejscowości?
najbardziej praktyczna książka dotycząca marketingu terytorialnego w polskich warunkach. Przyda się jednocześnie pracownikom JST, wójtom, burmistrzom, prezydentom, starostom jak i pracownikom agencji marketingowych, czy biur reklamy w mediach, które chcą pracować dla i na rzecz mediów.
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na stanowcze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach stwarzać prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną firmę miejsca?
- Jak sprawnie promować miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
- Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku, na jakie działania i ile planują wydać w 2017 roku?
"Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?" to prawdopodobnie jedyna na polskim rynku pozycja łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najszczególniej znanych polskich ekspertów zajmujących się tematyką marketingu miejsc oraz autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych. Drugie, poprawione i powiększone wydanie książki przystępne tylko jako ebook.
przejrzyj jak promują się polskie samorządy i co mogłyby poprawić w swojej marketingowej działalności!
Wstęp
Od autora
CZĘŚĆ I
Mity marketingowe
Czym jest marketing terytorialny?
Komu służy marketing terytorialny?
Cele w marketingu terytorialnym
Każde z miast jest marką
Miasto – producent inna od wszystkich
Tożsamość, reputacja i wizerunek miejsca
Obietnica i wiarygodność marki
DNA miasta, czyli to co nas autentycznie akcentuje
Agencja lekiem na całe zło
Kto powinien opracować strategię dla miasta?
Człowiek najważniejszym ogniwem w budowaniu firmy miejscowości
producent to nie kampania
Marketing terytorialny, czy promocja?
Kto odpowiada za marketing będący promocją?
Strategia firmy, czy strategia promocji?
Po co JST strategia?
Jakich problemów nie rozwiązuje strategia?
Ile kosztuje strategia?
Ile miasta wydają na promocję (2016-2017)?
Jak kontrolować wydatki na promocję?
Segmentacja „klientów”
Od firmy miasta do marki regionu
producent w trzech krokach – dla komfortowych
Inn...