[color=#000000]Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie [/color][color=#000000]Marketing w praktyce[/color][color=#000000] w latach 2004-2006. Dziś demonstrujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... Nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane poprzez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu ostatnich lat weszli nowi producenci, tak niezbędnych artykułów jak papier toaletowy czy maść na hemoroidy, to strategie reklamy tychże produktów niestety nie uległy zasadniczej zmianie... Co z żalem zaświadczamy.[/color]
[color=#000000]Od Autora:[/color]
[color=#000000]Skończyłem filologię polską na UAM-ie i potem poprzez piętnaście lat pracowałem w kilku agencjach reklamowych jako copywriter. Parę lat temu zacząłem także pisać o językowych aspektach reklam. Czasami na poważnie (i tak powstał podręcznik pisania tekstów reklamowych), czasami w lżejszej formie (i tak powstały pomiędzy innymi te felietony).[/color]