Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie
Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie
Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie
Biznes, ekonomia Studio Emka

Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie

39,77 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował Empik w cenie 39,77 zł

Przejrzeliśmy bazę internetowych sklepów w bazie danych Docero aby wyszukać świetną ofertę dla Ciebie. Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie Studio Emka z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 39,77 zł w sklepie Empik. Kwota 39,77 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Studio Emka
  • 9788366142442
  • Charles G. Koch
  • Studio Emka

Opis Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie


Charles Koch przypisuje ogromny sukces wypracowanej przez siebie filozofii zarządzania opartego na zasadach rynkowych, Market-Based Management (MBM), którą opisuje w swej książce. To powoduje, że publikacja ta powinna zainteresować równocześnie teoretyków, jak i praktyków zarządzania, a zwłaszcza ambitnych przedsiębiorców.
Opisywane przez Kocha metody to nad wyraz humanistyczne reguły, których stosowanie daje Koch Industries ogromny dynamizm. Powinni na to zwrócić uwagę ci menedżerowie i właściciele firm, którzy mają skłonność do autorytarnego stylu kierowania.
LESZEK BALCEROWICZ
Forum Obywatelskiego Rozwoju

Poza wolnością i wolnym rynkiem do stworzenia prawidłowo prosperującej producenta konieczna jest wspólnota wartości takich jak uczciwość, zaangażowanie i szacunek. Na nich kreujemy reputację naszej firmy każdego dnia.
Gorąco namawiam do lektury fascynującej historii powstania Koch Industries, a tym samym do zaznajomienia się z filozofią i zarazem praktyką zarządzania, która zapewniła sukces jednej z największych prywatnych firm na świecie.
ARKADIUSZ MUŚ
Press Glass SA

bezprecedensowy system zarządzania, który doprowadził do jednego z największych sukcesów firmowych naszych czasów.

Charles Koch dołączył do rodzinnej producenta, z siedzibą w Wichicie, w 1961 roku, kiedy jej wartość wyceniano na 21 milionów dolarów. Sześć lat później został dyrektorem zarządu i prezesem Koch Industries, Inc. Aktualnie wartość grupy kapitałowej Koch szacuje się na 100 miliardów dolarów, co czyni ją jednym z największych przedsiębiorstw znajdujących się w prywatnych rękach. Przez ponad 50 lat producent przekroczyła 27 razy wzrost wartości indeksu S&P 500 i planuje podwajać swój zysk przeciętnie co sześć lat.

Czym zajmuje się ta producent i dlaczego jest tak bardzo dochodowa? Nazwy „Koch" nie wyszukacie na swoim plamoodpornym dywanie, dżinsach ze streczem, podzespołach smartfona czy na super chłonnych pieluszkach waszego dziecka, aczkolwiek produkuje je właśnie ta spółka. A te innowacje, a także dużo innych napędza opracowany poprzez Charlesa Kocha ramowy system zarządzania opartego na rynku - Market-Based Management® (MBM).

Po przeszło półwieczu interdyscyplinarnych badań, eksperymentalnych odkryć oraz użytecznego stosowania wiedzy w firmach należących do spółki Koch na całym świecie, głównym celem MBM pozostaje generowanie prawidłowego zysku. Korzystny zysk wynika z produktów i usług, które podnoszą jakość ludzkiego życia i na które kupujący dobrowolnie głosują swoimi pieniędzmi. Jest konsekwencją kultury, w której pracowników motywuje się, żeby jak przedsiębiorcy poznawali preferencje klientów, a także najkorzystniejsze sposoby ich zaspokajania. Prawidłowy zysk pojawia się, kiedy wyprodukowana jest długoterminowa wartość dla klientów, pracowników, udziałowców i społeczeństwa.

W tej książce Charles Koch, czerpiąc z prawdziwych, niemało mówiących i wcześniej nieupowszechnianych opowieści z sześciu dekad jego obecności w biznesie, przeprowadza czytelnika poprzez pięć wymiarów MBM,wyznaczyć, jak korzystać z ramowego systemu zarządzania firmą, żeby wygenerować więcej prawidłowego zysku, niezależnie od typu i skali działalności, branży czy organizacji. W trakcie lektury można dowiedzieć się, jak:

• stworzyć wizję rozwoju pomimo nieprzerwanie przyśpieszających dysrupcyjnych innowacji;
• wybrać i utrzymać pracowników odznaczających się zarówno zaletami, jaki i talentem;
• wytworzyć klimat dzielenia się wiedzą, zezwalający, niezależnie od zajmowanego stanowiska, na kwestionowanie wcześniejszych rozwiązań, jeśli można je udoskonalić albo zastąpić lepszymi;
• nagradzać pracowników uprawnieniami decyzyjnymi nie ze względu na ich stanowisko, ale wkład w producenta;
• motywować wszelkich zatrudnionych do większego zaangażowania w firmę poprzez taką strukturę bodźców, aby wynagrodzenie było wyznaczane jedynie przez produkowaną poprzez pracownika wartość.

Lektura obowiązkowa dla liderów, przedsiębiorców, studentów i dla każdego, komu zależy na obywatelskim, sprawiedliwym i dostatnim społeczeństwie. "prawidłowy zysk" z całą pewnością dołączy do najlepszych książek z dziedziny zarządzania, jakie kiedykolwiek powstały.

Charles G. Koch jest przewodniczącym zarządu i prezesem Koch Industries, Inc. Od 1967 roku. Słynie z tego, że pod jego przywództwem rodzinne przedsiębiorstwo stało się drugą pod względem wielkości amerykańską firmą pozostającą w prywatnych rękach - obecnie jej wartość wycenia się na 100 miliardów dolarów - w 2019 roku dało to Charlesowi Kochowi, według „Forbesa", trzynaste miejsce na liście najbogatszych Amerykanów.

Koch Industries, Inc., grupa kapitałowa z siedzibą w Wichicie, w stanie Kansas, zaczęła swą działalność w 1940 roku jako producent Wood River Oil and Refining Co. Obecnie grupa Koch zatrudnia w około 70 krajach na świecie ponad 130 tysięcy osób, z czego 65 tysięcy w Stanach Zjednoczonych. Od stycznia 2009 roku zdobyła ponad 1300 nagród za bezpieczeństwo, działania na rzecz środowiska, służbę społeczeństwu, innowacje i obsługę klienta.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Studio Emka
ISBN 9788366142442
Autor Charles G. Koch
Wydawnictwo Studio Emka
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 39,77 zł
Najwyższa cena 39,77 zł
W bazie od 03.11.2022
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcja monitorowania zmian cen pozwoli Ci podejmować.

Na tę chwilę nie posiadamy danych archiwalnych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym klientom.

Na chwilę obecną brak recenzji Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Zaprezentowane poniżej ceny dla Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie Studio Emka nie wliczają w siebie ekstra kosztów związanych z przesyłką. Zanim zdecydujesz, gdzie kupić produkt, koniecznie zapoznaj się z opiniami na temat sklepu i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Odświeżanie listy ofert ma miejsce co kilka - kilkanaście minut.

  • Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie (w sklepie Empik)

    Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie Sklep on-line
    ★★★★★
    39,77 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia Studio Emka

Produkty powiązane

Era prosumenta 2.0
Studio emka
28,62 zł

Era prosumenta 2.0

Studio emka Wielka narracja
Studio emka
Studio emka Etyka
Studio emka
28,10 zł

Studio emka Etyka

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...