O KSIĄŻCE
Zatrudnianie pracowników dla wielu przedsiębiorców kojarzy się w pokaźniejszą swobodą. Lecz okazuje się,istotnie przy zatrudnianiu tych pierwszych popełniamy tak dużo błędów, iż wydaje nam się, że pracownicy to tylko problemy. A przecież nie powinno tak być.
DLA KOGO
Poradnik asygnowany jest dla osób, które chcą lepiej i wydajniej delegować zadania w taki sposób, by były one wykonywane poprawnie. Niezwykle przydatny dla osób, które zaczęły zatrudniać i nie czują,obecnie ich to solidnie wspierało.
CZEGO SIĘ DOWIESZ?
- jak wiązać zadania do poziomu zaangażowania pracownika
- w jaki sposób Twój fason komunikacji i zarządzania wpływa na poprawność realizacji zadań
- uświadomisz się, jak przebiega rozwój pracownika w Twojej firmie i na co jest gotowy w poszczególnych fazach rozwoju
- sprawdzisz, kiedy pracownika można uznać, za samodzielnego
- poznasz narzędzia, które pozwolą Ci w nieskomplikowany sposób zarządzać priorytetami
- nauczysz się przygotowywać do rozmowy związanej z delegowaniem zadań
- poznasz narzędzia, dzięki którym będziesz mógł skutecznie podejmować tzw. Trudne decyzje
SPIS TREŚCI
- Wstęp
- poziomy delegowania zadań
- stopnie wie, potrafi, chce
- 5 poziomów delegowania
- Czynnik Z w rozwoju pracownika
- Koło samodzielności pracownika
- Narzędzia do wyznaczania priorytetów
- 5 etapów delegowania zadań
- Style kierowania
- Trójkąt dramatyczny Karpmana
- Model rozmowy delegującej
- Najczęstsze problemy w delegowaniu zadań
- Wady i zalety w delegowaniu
O AUTORCE
Przedsiębiorca, menadżer. Od prawie 10 lat właścicielka i twarz firmy ZUS to nie MUS. Jej misją jest edukacja i uświadamianie klientów odnośnie systemu podatkowego Chce, żeby przedsiębiorcy wiedzieli jakie są możliwości, a także z czym wiążą się poszczególne wybory. Przeszkoliła ponad 5 tys osób. Jest nieraz zapraszana na konferencje, wykładowca w szkołach wyższych. Jej szkolenia i wystąpienia oceniane są jako praktyczne, poręczne i atrakcyjne. Fanka logicznego myślenia, a także usprawniania sobie życia.
Od prawie 10 lat członek międzynarodowej organizacji Toastmasters, gdzie doskonali swoje umiejętności przemawiania publicznego oraz zarządzania. Otrzymała tam najwyższy tytuł DTM (Distinguished Toastmaster). Prywatnie pasjonatka podróży, wyjątkowo do Afryki.