O KSIĄŻCE
Każda zmiana jaką wprowadzasz do swojej producenta łączy się pośrednio z umiejętnością zarządzania tymczasowym procesem, który tą zmianę wprowadza. Formalnie każdy projekt wprowadza zmianę. A więc prawdopodobnie nieświadomie wykorzystujesz komponenty zarządzania projektami w swojej pracy.
DLA KOGO
Poradnik przeznaczony dla właścicieli i menadżerów śladowych i przeciętnych firm, którzy poszukują narzędzi, które pomogą im w wprowadzaniu zmian w swej firmie/zespole.
CZEGO SIĘ DOWIESZ?
- nauczysz się konsolidować pracę operacyjną z pracą związana z wprowadzaniem zmian
- dowiesz się, w jaki sposób zaplanować procesy
- nauczysz się technik i metod tworzenia skutecznych i realistycznych harmonogramów
- dowiesz się, w jaki sposób podejść do ewentualnego ryzyka w Twoim przedsięwzięciu
- dowiesz się, jak poszczególne części konwencjonalnego zarządzania projektami mogą pomóc Ci w powszednich wyzwaniach
- poznasz narzędzia, które wspierają planowanie i poznasz narzędzia, które będą „ostrzegały Cię" przed ewentualnym niepowodzeniem
SPIS TREŚCI
- Wstęp
- Faza planowania
- Harmonogramowanie
- Zarządzanie ryzykiem
- Zbieranie doświadczeń
- Faza kończenia projektu
- Zakończenie
O AUTORCE
Przedsiębiorca, menadżer. Od prawie 10 lat właścicielka i twarz firmy ZUS to nie MUS. Jej misją jest edukacja i uświadamianie klientów odnośnie systemu podatkowego Chce, aby przedsiębiorcy wiedzieli jakie są możliwości oraz z czym wiążą się poszczególne wybory. Przeszkoliła ponad 5 tys osób. Jest nieraz zapraszana na konferencje, wykładowca w szkołach wyższych. Jej szkolenia i wystąpienia oceniane są jako użyteczne, poręczne i atrakcyjne. Fanka logicznego myślenia i upraszczania sobie życia.
Od prawie 10 lat członek międzynarodowej organizacji Toastmasters, gdzie doskonali swoje umiejętności przemawiania publicznego oraz zarządzania. Otrzymała tam najwyższy tytuł DTM (Distinguished Toastmaster). Prywatnie pasjonatka podróży, niezwykle do Afryki.