Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe
Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe
Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe
Audiobooki Uniwersytet Śląski

Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe

17,54 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 17,54 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów internetowych w bazie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe Uniwersytet Śląski z kategorii audiobooki kupisz w cenie 17,54 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 17,54 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Uniwersytet Śląski
  • 9788322632673
  • Barbara Orzeł
  • Uniwersytet Śląski
  • 198
  • 2017

Opis Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe

Tytuł Aplikacja przenośna jako zjawisko kulturowe Autor Barbara Orzeł Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3267-3 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 ilość stron 198 Format pdf Spis treści Spis treści Wstęp. Aplikacja mobilna jako tkanka codzienności / 9 Rozdział 1. Historia i ewolucja języków programowania/programu komputerowego / 15 1.1. Oprogramowanie – program komputerowy – aplikacja (dylematy pojęciowe) / 16 1.2. Historia programu komputerowego – dobór optyki / 17 1.2.1. Kryterium „lingwistyczne" / 18 1.2.2. Kryterium „technologiczne" / 23 1.3. Ewolucja programu komputerowego / 29 1.4. Krótka historia aplikacji przenośnych / 32 1.4.1. Krótka historia telefonu komórkowego / 32 1.4.2. Przenośne systemy operacyjne / 33 1.4.3. Transformacje telefonu komórkowego – podsumowanie / 34 1.5. Konkluzje / 35 Rozdział 2. Kulturowe konteksty programowania / 37 2.1. Filozofia algorytmu / 37 2.2. „Credo" programisty – dzieło sztuki czy użytkownik? / 40 2.2.1. Programowanie – „sztuka" czy „rzemiosło"? / 40 2.2.2. Ontologia – komputer a kultura / 42 2.3. Języki programowania w świetle hipotezy Sapira‑Whorfa / 43 2.3.1. „Wieża Babel" (języków) programowania / 44 2.3.2. Nauka języków programowania a hipoteza Sapira‑Whorfa / 46 2.4. Myślenie w języku (?) (analiza na przykładzie języków składni C) / 50 2.4.1. Kultura programowania / 50 2.4.2. Specyfika języków obiektowych / 51 2.4.3. Kreacja w Objective‑C – podejście User Experience Design / 53 2.5. Konkluzje / 57 Rozdział 3. Stopienie się horyzontów interfejsów / 59 3.1. Cloud computing – prolegomena do cross‑platformowości / 59 3.2. „Strategia trzech ekranów" [3 Screen Strategy] / 61 3.3. „Multi‑Ekranowy Konsument" [Multi‑Screen Consumer] / 65 3.4. Analizy systemów operacyjnych (mobile vs PC) / 70 3.5. Płynna rzeczywistość medialna – Responsive Web Design / 75 3.6. Konkluzje / 77 Rozdział 4. Aplikacja mobilna jako narzędzie komunikacji marketingowej / 79 4.1. Aplikacje przenośne jako mikrokosmos potrzeb społecznych (?) / 80 4.2. Kontekst marketingu przenośnego / 84 4.3. Marketing aplikacji przenośnych [Mobile App Marketing] / 86 4.4. Mobile jako nowa rzeczywistość marketingowa (?) (prezentacja przykładów) / 90 4.5. Konkluzje / 94 Rozdział 5. Transformacje gry komputerowej w dobie aplikacji przenośnych / 95 5.1. Status gry komputerowej w kulturze / 95 5.2. Gra „na wynos" – konsole mobilne a zmiana technologiczna i kulturowa / 98 5.3. Ewolucja gry w kanale przenośnym. Trzy „epoki" w grach na telefon komórkowy / 102 5.4. Trendy w grach przenośnych. Na czym polega fenomen FarmVille, Angry Birds, Candy Crush Saga? / 105 5.5. Konkluzje / 111 Rozdział 6. Konteksty post-masowości – personalizacja i kastomizacja doświadczenia użytkownika / 113 6.1. Kultura „Ja" / 113 6.1.1. Kultura indywidualizmu a personalizacja, kastomizacja – kwestie definicyjne / 114 6.1.2. „Self" – selfie, self‑tracking / 117 6.2. Smartfon jako manifestant osobowości / 121 6.3. Aplikacje mobilne: interfejs spersonalizowany – interfejs osobisty / 124 6.4. Konkluzje / 126 Rozdział 7. Przenośne start‑upy / 127 7.1. Innowacyjność / 127 7.2. Start‑up / 129 7.2.1. Czym jest start‑up? Problemy definicyjne / 130 7.2.2. Metoda Lean Start‑up / 134 7.3. Modele biznesowe dla przenośnych start‑upow / 136 7.3.1. Model C‑P‑S (Customer‑Product‑Solution) / 136 7.3.2. Business Model Canvas i model Lean Canvas / 137 7.3.3. Crowdfounding / 140 7.3.4. Social Gaming / 142 7.3.5. Freemium / 143 7.4. Kinetise – studium przypadku / 146 7.5. Konkluzje. Start‑upy a kontekst kultury ryzyka / 147 Rozdział 8. Aplikacje przenośne a świeże zachowania komunikacyjne / 151 8.1. „Środek przekazu sam jest przekazem" (?) / 151 8.2. Śmierć książki i prasy drukowanej (?) / 154 8.3. „Neuroza Narcyza" albo „zlajkuj moje selfie" / 157 8.4. Przestrzeń „kontrolowana" – przestrzeń aplikacji / 160 8.4.1. Inteligentny dom i Internet Rzeczy / 161 8.4.2. Drony / 164 8.5. „Syndrom stacji pogodowej" – aplikacje przenośne w modelowaniu codzienności / 165 8.6. Konkluzje. Aplikacja mobilna jako jednostka szybkości kultury (?) / 166 Zakończenie / 169 Bibliografia / 175 Summary / 193 Resume / 194

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe
Kategoria Audiobooki
Marka Uniwersytet Śląski
ISBN 9788322632673
Autor Barbara Orzeł
Wydawnictwo Uniwersytet Śląski
Ilość stron 198
Rok wydania 2017
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 17,54 zł
Najwyższa cena 17,54 zł
W bazie od 21.06.2018
Data aktualizacji 28.04.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwala użytkownikowi na porównanie wartości produktu na przestrzeni czasu.

Bardzo nam przykro, ale na chwilę obecną brak aktualnych informacji z historią cen produktu Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Powiedz nam, co o nim myślisz.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty wysyłki dla Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe Uniwersytet Śląski nie są uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Lista propozycji cenowych jest cyklicznie odświeżana, co kilkanaście minut.

  • Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe Sklep on-line
    ★★★★★
    17,54 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Uniwersytet Śląski

Produkty powiązane

Topics in applied psycholinguistics, 2BA78378EB
Uniwersytet Śląski

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...