Tytuł Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3150-8 Rok wydania 2017 Wydanie 1 ilość stron 158 Format pdf Spis treści Spis treści
Wstęp / 9
Ewa Gębicka: Media społecznościowe w procesie promocji filmów i seriali telewizyjnych / 13
Katarzyna Forst: Facebook we współczesnym świecie komunikacji społecznej / 37
Janusz Musiał: Kultura, media i pełnione przez nie funkcje – sytuacja w pierwszej dekadzie XXI wieku (od naskalnego malarstwa do interaktywnej Sieci Internet) / 57
Barbara Bogacka: Problematyka gender w mediach społecznościowych – studium przypadku / 95
Piotr Dzik: nowe media – zmiana społeczna? / 115
Bibliografia / 143
Noty o autorach / 153
Wstęp / 9
Ewa Gębicka: Media społecznościowe w procesie promocji filmów i seriali telewizyjnych / 13
Katarzyna Forst: Facebook we współczesnym świecie komunikacji społecznej / 37
Janusz Musiał: Kultura, media i pełnione przez nie funkcje – sytuacja w pierwszej dekadzie XXI wieku (od naskalnego malarstwa do interaktywnej Sieci Internet) / 57
Barbara Bogacka: Problematyka gender w mediach społecznościowych – studium przypadku / 95
Piotr Dzik: nowe media – zmiana społeczna? / 115
Bibliografia / 143
Noty o autorach / 153