Wolters kluwer s.a. Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce
Wolters kluwer s.a. Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce
Wolters kluwer s.a. Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce

Wolters kluwer s.a. Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce

61,75 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował Empik w cenie 61,75 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów online w naszym systemie aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Wolters kluwer s.a. Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce Wolters Kluwer S.A. z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 61,75 zł w sklepie Empik. Przedstawiona kwota 61,75 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • 9788326493768
  • miękka
  • Taranko Teresa
  • Wolters Kluwer S.A.
  • 332
  • 2015

Opis Wolters kluwer s.a. Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce

DZIAŁANIA MARKETINGOWE I ICH UREGULOWANIA W POLSCE Teresa Taranko Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi, a także etyką, co w rezultacie powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, lecz także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne. W publikacji tej omówiono m.in. Uregulowania dotyczące: o bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość, o potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami przy pomocy znaków jakości, o bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego, o możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków handlowych, wzorów użytkowych i praw autorskich), o zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom, o stosunków pomiędzy użytkownikami kanałów dystrybucji, o ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów, o warunków oferowania wybranych rodzajów produktów, o komunikacji marketingowej, o ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników. Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka dedykowana jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu. Dane techniczne: Autor: Teresa Taranko Oprawa miękka Rok wydania: 2015, Stron: 332, rozmiary (mm): 165x240

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wolters kluwer s.a. Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce
Kategoria Biznes, ekonomia
ISBN 9788326493768
Oprawa miękka
Autor Taranko Teresa
Wydawnictwo Wolters Kluwer S.A.
Ilość stron 332
Rok wydania 2015
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 61,75 zł
Najwyższa cena 61,75 zł
W bazie od 26.09.2022
Data aktualizacji 18.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcja śledzenia historii cen pozwala na podejmowanie mądrych decyzji o zakupie.

nie udało się nam uzyskać archiwalnych danych cenowych dla produktu Wolters kluwer s.a. Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce (Biznes, ekonomia). Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Powiedz innym, co o nim sądzisz.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla Wolters kluwer s.a. Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych poniżej propozycji dla Wolters kluwer s.a. Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce Wolters Kluwer S.A. nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów pakowania i przesyłki Podczas wyboru miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z reputacją sklepu i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Odświeżanie listy ofert następuje co kilkanaście minut.

  • Wolters kluwer s.a. Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce (w sklepie Empik)

    Wolters kluwer s.a. Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce Sklep on-line
    ★★★★★
    61,75 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia Wolters Kluwer S.A.

Produkty powiązane

Brak produktów podobnych dla Wolters kluwer s.a. Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...