Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji została poddana norma ISO 9001, której opis i zasady użytkowania stanowią ważną część podręcznika. Dlategoniezbędne było uaktualnienie publikacji tak, żeby nadal stanowiła ona praktyczne i aktualne źródło wiedzy równocześnie dla studentów, jak i praktyków.
W nowym wydaniu zaprezentowano metody zarządzania jakością produkcji od użytecznej, biznesowej strony z uwzględnieniem norm obowiązujących od września 2018 roku. Celem publikacji jest wyodrębnionie właściwych narzędzi, które pozwalają na stworzenie prawidłowego artykułu w najbardziej sprawny sposób. Autor prezentuje niemało różnorodnych metod, technik, procesów i dobrych praktyk, które umiejętnie wykorzystane, pomogą osiągnąć cel. Pokaźna publikacja łączy bogatą wiedzę teoretyczną, praktykę biznesową i innowacyjne trendy w zarządzaniu produkcją.
Wśród omówionych przez autora metod zarządzania znalazły się m.in.:
TQM – wychodząc od zasad Deminga, autor prezentuje strategię, która prowadzi do powszechnego zaangażowania; kluczowe jest również postrzeganie cyklu z punktu widzenia klienta. Kaizen – strategia, która umożliwia ulepszenie wydajności działań przy każdej okazji. Autor zwraca uwagę na doskonalenie niedużymi krokami oraz korzyści wynikające z wynagradzania intensywności. Lean Manufacturing – strategia doskonale sprawdzająca się w procesach usługowych i biurowych; Lean pozwala na racjonalizację działań i przypasowanie funkcjonowania producenta do jej otoczenia. Six Sigma – strategia zezwalająca uzyskać doskonałość prowadzonych w przedsiębiorstwie procesów. Autor przedstawia, w jaki sposób, wykorzystując m.in. Metodykę DMAIC, stworzyć środowisko pracy, w którym jakość będzie odgrywać najważniejszą rolę. TOC – strategia, która sprawne zarządzanie ograniczeniami. Autor wyjaśnia, w jaki sposób zidentyfikować ograniczenia i przeszkody, które uniemożliwią dalszy rozwój procesów. Oprócz wymienionych strategii autor zwraca dodatkowo uwagę na widoczne części działalności każdego przedsiębiorstwa, takie jak budowanie zaufania czy tożsamość przedsiębiorstwa (cele i wartości). Kluczowym elementem struktury są tu oczywiście pracownicy – jednocześnie ci szeregowi, jak i osoby zarządzające. Dużą zaletą książki jest to, że autor opiera się w swych rozważaniach na przykładach zaczerpniętych z polskich przedsiębiorstw, co powiększa poręczny charakter publikacji.
ISBN: 9788301201739
Kod paskowy: 9788301201739
Autorzy: Hamrol Adam
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
ilość stron: 502
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5
Głębokość (mm): 25
Waga: 0.81
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
W nowym wydaniu zaprezentowano metody zarządzania jakością produkcji od użytecznej, biznesowej strony z uwzględnieniem norm obowiązujących od września 2018 roku. Celem publikacji jest wyodrębnionie właściwych narzędzi, które pozwalają na stworzenie prawidłowego artykułu w najbardziej sprawny sposób. Autor prezentuje niemało różnorodnych metod, technik, procesów i dobrych praktyk, które umiejętnie wykorzystane, pomogą osiągnąć cel. Pokaźna publikacja łączy bogatą wiedzę teoretyczną, praktykę biznesową i innowacyjne trendy w zarządzaniu produkcją.
Wśród omówionych przez autora metod zarządzania znalazły się m.in.:
TQM – wychodząc od zasad Deminga, autor prezentuje strategię, która prowadzi do powszechnego zaangażowania; kluczowe jest również postrzeganie cyklu z punktu widzenia klienta. Kaizen – strategia, która umożliwia ulepszenie wydajności działań przy każdej okazji. Autor zwraca uwagę na doskonalenie niedużymi krokami oraz korzyści wynikające z wynagradzania intensywności. Lean Manufacturing – strategia doskonale sprawdzająca się w procesach usługowych i biurowych; Lean pozwala na racjonalizację działań i przypasowanie funkcjonowania producenta do jej otoczenia. Six Sigma – strategia zezwalająca uzyskać doskonałość prowadzonych w przedsiębiorstwie procesów. Autor przedstawia, w jaki sposób, wykorzystując m.in. Metodykę DMAIC, stworzyć środowisko pracy, w którym jakość będzie odgrywać najważniejszą rolę. TOC – strategia, która sprawne zarządzanie ograniczeniami. Autor wyjaśnia, w jaki sposób zidentyfikować ograniczenia i przeszkody, które uniemożliwią dalszy rozwój procesów. Oprócz wymienionych strategii autor zwraca dodatkowo uwagę na widoczne części działalności każdego przedsiębiorstwa, takie jak budowanie zaufania czy tożsamość przedsiębiorstwa (cele i wartości). Kluczowym elementem struktury są tu oczywiście pracownicy – jednocześnie ci szeregowi, jak i osoby zarządzające. Dużą zaletą książki jest to, że autor opiera się w swych rozważaniach na przykładach zaczerpniętych z polskich przedsiębiorstw, co powiększa poręczny charakter publikacji.
ISBN: 9788301201739
Kod paskowy: 9788301201739
Autorzy: Hamrol Adam
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
ilość stron: 502
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5
Głębokość (mm): 25
Waga: 0.81
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka