Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn
Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn
Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN

Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn

79,00 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 79,00 zł

Przeszukaliśmy wiele internetowych sklepów w bazie Docero aby odnaleźć świetną ofertę dla Ciebie. Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn Wydawnictwo Naukowe PWN z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 79,00 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 79,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 9788301194604
  • miękka
  • Małgorzata Bartosik-Purgat
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 282
  • 2021

Opis Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn

Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania klientów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego.
Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technice, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów i ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach kupujących pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów.
W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach w trakcie podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane równocześnie użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wyszczególniono współczesne problemy i przedstawiono specyfikę segmentów klientów cechujących rynki rozwinięte.
Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu, a także nauk o zarządzaniu. Adresowana jest jeszcze do naukowców, badaczy i praktyków.
Informacja o autorze/ redaktorze:
dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się z zasady wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań kupujących na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.

Podtytuł: Globalizacja, świeże technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
ISBN: 9788301194604
Kod paskowy: 9788301194604
Redakcja: Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20411
liczba stron: 282
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.11
Format: 16.5x23.5
Głębokość (mm): 16
Waga: 0.47
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN 9788301194604
Oprawa miękka
Autor Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilość stron 282
Rok wydania 2021
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 79,00 zł
Najwyższa cena 79,00 zł
W bazie od 26.07.2017
Data aktualizacji 18.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwoli Ci podejmować.

Bardzo nam przykro, na chwilę obecną nie ma dostępnych informacji o historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

W cenach propozycji dla Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn Wydawnictwo Naukowe PWN, prezentowanych na poniższej liście, nie uwzględniono ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim dokonsz zakupu, pozyskaj informacje o renomie firmy i nie zapomnij o możliwości doliczenia kosztów powiązanych z przesyłką. Lista ofert jest aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka minut.

  • Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn Sklep on-line
    ★★★★★
    79,00 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN

Produkty powiązane

Giełda dla firm rodzinnych - Szymon Filipczak
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ekonomia umiaru
Wydawnictwo Naukowe PWN
86,41 zł

Ekonomia umiaru

Paradoksy ekonomii
Wydawnictwo Naukowe PWN
80,10 zł

Paradoksy ekonomii

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...