Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technice, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów i ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach kupujących pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów.
W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach w trakcie podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane równocześnie użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wyszczególniono współczesne problemy i przedstawiono specyfikę segmentów klientów cechujących rynki rozwinięte.
Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu, a także nauk o zarządzaniu. Adresowana jest jeszcze do naukowców, badaczy i praktyków.
Informacja o autorze/ redaktorze:
dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się z zasady wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań kupujących na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.
Podtytuł: Globalizacja, świeże technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
ISBN: 9788301194604
Kod paskowy: 9788301194604
Redakcja: Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20411
liczba stron: 282
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.11
Format: 16.5x23.5
Głębokość (mm): 16
Waga: 0.47
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka