Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn
Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn
Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN

Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn

79,00 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 79,00 zł

Przeszukaliśmy wiele internetowych sklepów w bazie Docero aby odnaleźć świetną ofertę dla Ciebie. Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn Wydawnictwo Naukowe PWN z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 79,00 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 79,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 9788301194604
  • miękka
  • Małgorzata Bartosik-Purgat
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 282
  • 2021

Opis Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn

Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania klientów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego.
Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technice, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów i ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach kupujących pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów.
W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach w trakcie podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane równocześnie użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wyszczególniono współczesne problemy i przedstawiono specyfikę segmentów klientów cechujących rynki rozwinięte.
Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu, a także nauk o zarządzaniu. Adresowana jest jeszcze do naukowców, badaczy i praktyków.
Informacja o autorze/ redaktorze:
dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się z zasady wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań kupujących na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.

Podtytuł: Globalizacja, świeże technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
ISBN: 9788301194604
Kod paskowy: 9788301194604
Redakcja: Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20411
liczba stron: 282
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.11
Format: 16.5x23.5
Głębokość (mm): 16
Waga: 0.47
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN 9788301194604
Oprawa miękka
Autor Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilość stron 282
Rok wydania 2021
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 79,00 zł
Najwyższa cena 79,00 zł
W bazie od 26.07.2017
Data aktualizacji 16.11.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwoli Ci podejmować.

Bardzo nam przykro, na chwilę obecną nie ma dostępnych informacji o historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

W cenach propozycji dla Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn Wydawnictwo Naukowe PWN, prezentowanych na poniższej liście, nie uwzględniono ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim dokonsz zakupu, pozyskaj informacje o renomie firmy i nie zapomnij o możliwości doliczenia kosztów powiązanych z przesyłką. Lista ofert jest aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka minut.

  • Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Zachowania konsumentów. globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Wydawnictwo naukowe pwn Sklep on-line
    ★★★★★
    79,00 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN

Produkty powiązane

Giełda dla firm rodzinnych - Szymon Filipczak
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ekonomia umiaru
Wydawnictwo Naukowe PWN
86,41 zł

Ekonomia umiaru

Paradoksy ekonomii
Wydawnictwo Naukowe PWN
75,52 zł

Paradoksy ekonomii

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
Zanim rzucisz pracę Instytut praktycznej edukacji
Instytut Praktycznej Edukacji
Przedsiębiorstwo sieciowe
Wydawnictwo Naukowe UMK
Korzystna transakcja
Helion
...