Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public
Biznes, ekonomia Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego

Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public

46,28 zł

Okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 46,28 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów internetowych w naszej bazie danych aby odszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 46,28 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 46,28 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
  • 9788379726660

Opis Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public

W ostatnich latach wyniki badań nauk behawioralnych, w tym ekonomii behawioralnej, wpłynęły na konwencjonalne rozumienie procesów i wzorców podejmowania decyzji, funkcjonowanie rynków i prowadzenia polityki publicznej. Naukowcy i instytucje publiczne na całym świecie uznają, że lepsze zrozumienie ludzkich zachowań może poprawić politykę publiczną. Na podstawie badań z zakresu nauk behawioralnych starają się zrozumieć, dlaczego ludzie zachowują się w określony sposób, i wykorzystują te spostrzeżenia behawioralne (SB) do opracowywania, testowania i wdrażania rozwiązań behawioralnych w kwestiach politycznych. Monografia, którą czytelnik ma przed sobą, poświęcona jest najczęściej jednemu wycinkowi tego szerokiego problemu badawczego. W części teoretycznej opisuje zagadnienia przedstawiające nudge jako jedną z możliwości, którą polityka publiczna, patrząca na ludzi przez tzw. Soczewkę behawioralną, pryzmat behawioralny (Ewart, 2020), może wykorzystać do zwiększenia swojego oddziaływania. Ponieważ w każdym przypadku o sprawności polityki publicznej decydują odzew i reakcje ludzi, w części empirycznej pracy przedstawiono i przeanalizowano wyniki badań własnych przeprowadzonych w Polsce, które dotyczą poparcia dla tych instrumentów behawioralnej polityki publicznej (BPP). Z wprowadzenia Tytuł Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public Autor Danuta Miłaszewicz Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego EAN 9788379726660 ISBN 9788379726660 Kategoria Literatura, Ekonomia liczba stron 194 Format 240x170 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
ISBN 9788379726660
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 46,28 zł
Najwyższa cena 46,28 zł
W bazie od 27.02.2024
Data aktualizacji 05.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala Ci na analizę wartości towaru w czasie.

Nie udało nam się uzyskać historycznych danych cenowych dla produktu Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public. Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Powiedz innym, co o nim sądzisz.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego, które są przedstawione poniżej, nie zawierają ewentualnych kosztów przesyłki. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenach firmy oraz dodaj do tego ewentualny koszt dostarczenia. Katalog sklepów z ofertami jest okresowo aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka minut.

  • Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public Sklep on-line
    ★★★★★
    46,28 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego

Produkty powiązane

Ekonomika inwestycji infrastrukturalnych
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Proces podejmowania decyzji w organizacjach
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Efekty sygnalizacji
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Szczecin jako ośrodek myśli ekonomicznej
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Determinanty podziału gestii transportowej
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Operator systemu dystrybucyjnego Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Wybrane zagadnienia z badań operacyjnych Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...